Nadat ik vorige week ook al in de outlet van Roermond ben geweest naar de Seiko outlet ben ik vandaag toch ook eens in de Victorinox outlet shop geweest. Ze hebben er toch wel een aantal leuke horloges tevens zag ik en wist ik niet dat het merk Wenger ook horloges hebben. Valt onder Victorinox namelijk.
Omdat ik het merk Victorinox wel kan waarderen ben ik toch maar weer overstag gegaan en heb ik deze Victorinox Maverick sport gekocht. Met de witte wijzerplaat vindt ik hem toch erg deftig eruit zien.
Ze gaven leuke kortingen in de Victorinox outlet winkel. Bovenop de standaard korting ging er nog eens 20% extra korting af op alle horloges. Ik kon hem gewoon niet laten liggen.
Ik heb een automaat, een Victorinox Inox die ik hier heb overgenomen van een forumlid en nu deze laatste aanwinst.
Ik zou tegen iedereen zeggen die van Victorinox houdt. Ga 1 der deze dagen naar de outlet want nu krijg je 20% extra korting op de outletprijs. Ze verkopen ook trouwens Wenger Horloges daar blijkbaar komt dit ook uit de Victorinox famillie.
Ze hebben er ook 1 duur Victorinox horloge. Weet de prijs niet meer precies maar biven de 10000 euro. Van dat type (weet het typenummer niet meer uit mijn hoofd) zijn er maar 600 van.
60 stuks gemaakt, platina met robijnen, Valgranges A07 kaliber, de nieuwe grote ETA zodat grote kasten niet al te leeg blijven. Je ziet de datum op de foto idd wel ver naar buiten zitten bij een kastgrootte van 43mm.