Nieuwe aanwinst Victorinox Maverick Sport

Nadat ik vorige week ook al in de outlet van Roermond ben geweest naar de Seiko outlet ben ik vandaag toch ook eens in de Victorinox outlet shop geweest. Ze hebben er toch wel een aantal leuke horloges tevens zag ik en wist ik niet dat het merk Wenger ook horloges hebben. Valt onder Victorinox namelijk.

Omdat ik het merk Victorinox wel kan waarderen ben ik toch maar weer overstag gegaan en heb ik deze Victorinox Maverick sport gekocht. Met de witte wijzerplaat vindt ik hem toch erg deftig eruit zien.

Ze gaven leuke kortingen in de Victorinox outlet winkel. Bovenop de standaard korting ging er nog eens 20% extra korting af op alle horloges. Ik kon hem gewoon niet laten liggen.

Prettig weekend iedereen.

8 likes

Mijn beste,

Een frisse aanwinst!!
Goed hoor!!
Ik wens je er veel draagplezier mee!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Leuke aanwinst. Heb nog nooit een Victorinox gehad.
Gaat er nog wel komen :wink:

1 like

ik heb wel een Victorinox en die bevalt prima

3 likes

Zeer duidelijk afleesbaar, :+1:

1 like

Het is voor mij de 3e Victorinox die ik nu heb.

Ik heb een automaat, een Victorinox Inox die ik hier heb overgenomen van een forumlid en nu deze laatste aanwinst.

Ik zou tegen iedereen zeggen die van Victorinox houdt. Ga 1 der deze dagen naar de outlet want nu krijg je 20% extra korting op de outletprijs. Ze verkopen ook trouwens Wenger Horloges daar blijkbaar komt dit ook uit de Victorinox famillie.

1 like

Mooi eigen smoeltje die Maverick.
Hier 2 Victorinoxen maar er is er maar 1 functioneel draagbaar op de pols. De Airboss Mechanical:

1 like

Mooi horloge…gefeliciteerd!!!

Dat is een aparte Victorinox met die chronometer linksonder. Erg leuk horloge!

Is de gangreserve aanduiding :blush:

Haha ja inderdaad maar is een mooie klok. Victorinox zijn allemaal mooie horloges

Bekend gevoel! Vandaag kon ik de Turtle niet laten liggen, bijna -40%. En erg gezellige sfeer ik de outlet!

Ze hebben er ook 1 duur Victorinox horloge. Weet de prijs niet meer precies maar biven de 10000 euro. Van dat type (weet het typenummer niet meer uit mijn hoofd) zijn er maar 600 van.

Was ook voor 40% afgeprijsd. Wist niet dat er zulke dure modellen waren. Ik heb nu totaal 3 Victorinox horloges

Geniet van de aanwinst!

Bijzonder, op chrono24 is de duurste de Victorinox Swiss Army Dive Master 500 Titanium.
Bij een russische handelaar €2607, bij een particulier €3650 (“limited edition”, ik zie zo gauw geen verschil). Hetzelfde model bij een Duitse trusted seller €1797 (staat 0=ongedragen met doos en papieren).
(er is overigens wel één Graham (“by Victorinox”) die duurder is maar die telt niet mee vind ik)
Ik zie dat 90% van de Victorinox prijzen onder de 2K zitten, en de gemiddelde prijs op chrono24 is ongeveer €600.
Prijzen verschillen altijd natuurlijk, maar een Victorinox van 10k in een outlet vind ik wel raar dan.
Was het deze:

Helemaal niet belangrijk verder maar ik ging gewoon even zoeken toen ik las van een Victorinox van €10000.

Ik vond het ook erg veel geld en wist ook niet dat victorinox horloges boven de 2k hadden.

Dit is dus blijkbaar wel het geval en hij ligt in de victorinox outlet in Roermond. Heb het met eigen ogen gezien.

Ik geloofde je hoor haha! Toch nog even doorgezocht en ik heb ook gebeld omdat ik wilde weten wat het was :flushed:
Het is de “Victorinox Swiss Army 2006 Legacy Réserve de Marche Platine Ultra Watch
” en hij is afgeprijsd van €19500 euro naar €12.675 naar €100000. Nogal buiten Victorinox’ normale range.

60 stuks gemaakt, platina met robijnen, Valgranges A07 kaliber, de nieuwe grote ETA zodat grote kasten niet al te leeg blijven. Je ziet de datum op de foto idd wel ver naar buiten zitten bij een kastgrootte van 43mm.

Ik had iets in deze cathegorie niet zo snel verwacht bij Victorinox. Not my cup of tea (at all) én te groot, maar leuk om te weten.
Sorry voor de offtopixsss…!

Ik dacht het al wel. Stom van mij ik dacht dat er van dit horloge 600 waren gemaakt maar het zijn er slechts 60

De prijs is natuurlijk absurd maargoed hij bestaat dus echt.