Zocht voor mn vrouw een leuk horloge, en ze houdt niet zo van grote klokken, dus toen ik de Hamilton zag van medeforumlid EHwatch, jullie allen bekend, was ik gelijk verkocht.
tijdloos design en een apart uurwerk, de electronic, wel een balans, maar door batterij aangedreven. Een heel klein uurwerk en een originele band.
Ik heb wat foto’s voor en na gemaakt, want ik maak horloges graag weer zo mooi mogelijk, en als de kast rvs is en het glaasje van kunststof, dan lukt dat vrij simpel, Al had ik dat 8 maanden geleden niet gedacht , toen ik met mn nwe hobby begon.
Voor een paar tientjes een heel aardig klokje, waar krijg je dat nog voor elkaar, gewoon hier op het forum.

]http://i724.photobucket.com/albums/ww242/laurel_071/Hamiltonvoor.jpg
[/img]

Mooi horloge en een fraai resultaat! Gefeliciteerd(tu)
Een heel mooi klokje voor je vrouw.::o
Je hebt hem mooi opgeknapt, er is geen kras meer te zien.
Aan het plakkertje op de bodem te zien, een ongebruikt horloge geweest.
Groeten, Chris.
Is weer netjes geworden (tu)
Zal je meisje blij mee zijn!
mvg, Frans
ja leuk he, het plakkertje was helemaal hard, het horloge was wel gebruikt, maar met plakkertje er altijd op, duidelijk een zuinige eigenaresse, en nu weer tiptop voor dagelijks gebruikt door mn vrouw.
Alleen is de band nog te groot voor haar dunne polsje, ik moet op een of andere manier een stukej van de band afhalen en de sluiting weer vastkrijgen.
Hoi Hardy,
Geweldig resultaat, met zorg en liefde voor je vrouw gedaan, en een betere investering dan een bos bloemen. Gefeliciteerd nog met het huwelijk…
Gr, Erik
dat vond ik nou ook! blos bloemen gooi je weg, hamilton niet zo snel haha
mooi ding hoor… en ze vind m ook mooi een meevaller toch?
Leuk gedaan!
Is die uit elkaar geweest?
Mooi werk Hardy!
Groet, Frank