Nieuwe aanwinst! Vintage Omega uit 1963

Vandaag opgehaald en geruild voor de vintage Eterna die ik in het verkoopgedeelte had staan: Een prachtige omega seamaster ref. 136.005 uit 1963, met originele omega bor band. Echt in top conditie, mooie scherpe kast en schitterende zilveren wijzerplaat met hele lichte sunburst en gouden markers en wijzers en een net geserviced caliber 610 handopwinder. Zelfs de tritium dots zijn nog intact. Heel erg blij mee. Hieronder een paar foto’s. Deels zelf gemaakt en deels van de vorige eigenaar:

23 likes

Die is in wel erg mooie staat nog zeg, goeie vondsts :slight_smile: Ik vind hem prachtig!

2 likes

Prachtig mooi horloge, een pareltje! Heel veel plezier ermee! :relaxed:

1 like

Prachtig , inderdaad een mooie vondsts… :smile:

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze bevallige verworvenheid!!
Ziet er fantastisch uit!!
Ik wens je er dan ook vele aangename momenten mee.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

:heart_eyes: Pracht van een horloge, en een :sparkler: van een uurwerk :blush:

Groeten Iwan :motorcycle:

Nice :+1:

Geweldige vondsts. Ben een tikkeltje jaloers.

Fraaie aanwinst, Vincent, geniet ervan :ok_hand:

Zier er prima uit! Gefeliciteerd.

Heel mooie dresswatch Vincent! Opmerkelijk dat hij nog de “dagger” wijzers heeft. Vraag me af bij welk jaar ze op de smalle wijzers overgingen. Pracht vangst, veel plezier ermee!

1 like

Erg mooi!
Ik vind hier al is die origineel de BoR band iets minder maar goed dat is een kleinigheidje, wijzerplaat is daarentegen enorm mooi!

De bor is ook niet helemaal mijn stijl. Daarom gelijk een rios bandje besteld en die een vandaag opgezet. Beter zo!

4 likes

Inderdaad (nog) mooier Vincent! Meer “dressie”

Ik vind het nieuwe bandje eerlijk gezegd wat te grof. Ik denk dat een chiquer bandje het klokje meer zal sieren.

kroko print misschien?

Ja heb ik aan gedacht. Wilde het horloge een iets meer casual uitstraling geven. Voor echt dress draag ik meestal mn gouden pie pan, onverslaanbaar!!.. ;-). Om die reden heb ik op een aantal andere dressers wat meer casual bandjes gezet. Zo snel ff niet een fotootje, dus even de groepsfoto, maar zie de tudor en de c case connie, ook met een iets meer casual bandje:

4 likes

Mooi setje! Vooral die pie pan.

1 like

Mooie collectie zeg, daar kun je prima mee uit de voeten! :thumbsup:

Hele mooie aanwinst. Vind de bor eigenlijk wel prima passen, geeft de juiste vintage look en zeker passend bij de tijdgeest van de jaren 60. Print band met minder zichtbaar stiksel zou hem goed staan imho :wink:

Zoiets als deze (internet origin)

2 likes