Werkelijk een beeldschoon horloge. Prachtige, ingetogen kwaliteit. Veel plezier er van!
Beste Verso,
Ben blij dat je het sportief oppakt, na alle herrie op dit forum zou je nog angstig worden iets te zeggen.
Als er dan toch een foutje moet zijn, laat IWC die dan maar maken
Nogmaals veel draaggenoegen van deze mooie klok.
Proficiat! Als je Benzfan/bezitter bent, en in het bijzonder AMG, dan kan ik me voorstellen dat zo een aanschaf helemaal geweldig is.
Ikzelf zou het niet kopen, aangezien de Merc alweer enige tijd vertrokken is. Ben niet zo automerk trouw. Dus een Breitling for Bentley of JLC AM zou niet mijn ding zijn. Maar als iemand die wel zo een combi heeft, vind ik helemaal top (tu)
Klopt Marnix, de combinatie doet het hem. Ik zou zelf ook nooit een horloge kopen dat gerelateerd is aan een merk wat ik zelf niet bezit. Alhoewel dat voor deze IWC Ingenieur best zou kunnen omdat je aan de buitenkant niets ziet van de relatie met AMG (althans geen verwijzing naar de naam), en het model ook daardoor voor de andere horlogeliefhebbers interessant kan zijn.
Ja, ik zie die discussies soms ook. Jammer is dat soms van zo’n forum. Kritiek moet je altijd kunnen geven, mits op de juiste wijze. Als het gaat om persoonlijke smaak met betrekking tot ontwerp, kleur, materiaal, etc. mag dat geen probleem zijn. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind de achterkant met de gegraveerde nok, klep en klepveer bijna net zo mooi als de voorkant. Kortom, een geweldig horloge!
Gefeliciteerd ermee!
Grt. Marco
mooie aanwinst die beide hobbies samen brengt.
veel plezier ermee!