Nieuwe aanwinst voor de kerst is al binnen!

Vandaag kwam mijn cadeautje voor de kerst al binnen. Een IWC Ingenieuer AMG. Gekocht bij een trusted seller via Chrono24, en inderdaad deze maakt zijn ‘trusted seller’ meeeeer dan waar. Het horloge verkeert in een meer dan perfecte staat, werkelijk als nieuw! Op 22 november 2011 service gehad, nieuw bandje en daarna niet meer gedragen. Compleet met papieren, certificaat, originele IWC/AMG doos.

Waarom de AMG versie? Wel heel simpel, mijn Mercedessen en de AMG is een andere passie van mij.

En wat is nu zo speciaal aan die AMG versie van de IWC Ingenieur? Wel, heel subtiel, de kast is uitgevoerd in Titanium, er zit een kevlar band op, de secondenwijzer is rood en de (bij het dragen niet zichtbare) achterkant is voorzien van een AMG gravure.

Onderstaand enkele snapshots (let niet op de stofjes, het horloge is volkomen krasvrij en heeft geen enkele beschadiging, is dus in nieuwstaat).

Mooie, coole aanwinst(tu)(tu)(tu)
Gefeliciteerd!

Mooi horloge en foto’s bedankt voor het delen en natuurlijk gefeliciteerd met deze aanschaf

Oh ja, natuurlijk ook nog even een foto van de achterkant!

Mijn beste,

Prachtige foto’s van een begeerlijk horloge.
Geniet er van!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

mooi zeg, veel plezier ermee

Mooi hoor, rood op zwart blijf ik een mooie kleuren combinatie vinden, geniet er van!

Mooie klok en dito beelden (tu)

das een mooi cadeau!! :~

Schitterende aanwinst en met dat rood zit je de komende dagen goed(tu)

Prachtig horloge, nu kun je geheel in stijl rondbulderen (tu)

Pppppowerrrrrr klok. Heeeeeeel moooooi. En erg leuk zo net voor de kerst

Van harte met dit super kado(tu)
Mooie foto s

Hele strakke klok. Supermooi!

Mooie klok, ook op mijn verlanglijst(je).

Ik had in Dusseldorf ook 2 dezelfde modellen vast, wel in een minder goede staat dacht ik.

Ik merk wel dat deze modellen iets goedkoper geprijsd staan ivt de andere IWC ingenieurs. Zo een beetje zoals de Spitfires zich verhouden tot de gewone IWC Mark modellen.

Voor mij geen probleem want ik zou toch voor dit model opteren.

Geniet,

Kurt

Een prachtig horloge! En inderdaad een mooie rode secondenwijzer. Ik wou dat de Kerstman, Sinterklaas mag ook, mag ook nog in januari en alle maanden daarna, mij zo’n cadeau gaf.

En nu eens een keer geen plaatje van een LPT!! (= Lamentable Preposterous-themed Timepiece) Met alle respect voor andersdenkenden natuurlijk, anders krijgen we dat weer. Gauw toevoegen, dat laatste, want het zijn weer barre tijden.

Snel mijn HEMA special, limited edition, zie boven, uit de kluis gehaald om de secondenwijzer rood te verven. Ik had er al eens Flexa hoogglans geel ( voor binnen en buiten ) op geklodderd.
Rood is geen goed idee blijkt nu. Waarom leg ik nog wel eens uit.

Klopt, die indruk heb ik ook dat ze iets goedkoper zijn. Vreemd, want als je een Titanium uitvoering van de Ingenieur zou willen hebben, dan kom je op de AMG versie uit. En voor de niet AMG liefhebbers, nergens op de voorzijde staat AMG.

Persoonlijk (los van AMG) vind ik deze titanium versie met rode secondenwijzer zelfs mooier. Ik heb er zojuist ook een zwartlederen krokoband met rood stiksel bij besteld.

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Rood op zwart vind ik een mooie combinatie. Het horloge is stoer, sportief en elegant tegelijk. Hulde aan de vormgevers.

Groet,
Jurgen

Mooi horloge en prima verhoudingen.
Toch een kritische noot, het feit dat de tien als enige is afgesneden vind ik echt lelijk.
Maarja het is maar een mening.
Uiteraard veel plezier van je aankoop.
Grt, Harold

JA, die 10, daar heb je wel een beetje gelijk in. Maar ja, het is net als met een Perzisch tapijt. Er moet een foutje in zitten, alleen Allah of God leveren perfect werk af. Laat dat foutje bij dit horloge dan maar de 10 zijn…