Nieuwe aanwinst voor de vrouw 😁

Beste mede liefhebbers,

Na lang rondkijken en af en toe passen met de vrouw, eindelijk een juiste gevonden.
De keuze lag tussen de tudor/rolex datejust 26mm of de breitling callistino.
Een tijdje terug een breitling wings gepast, deze was alleen net te groot.
Daarna in Geneve, rolexen en tudors gepast, allemaal rond de 26/28mm, de winkels zeer positief verlaten.
Ze wist nu dat we een mother of pearl wijzerplaat wilde en een diamanten bezel.
Daarbij moest de horlogeband van staal goud wezen.
Ik zelf ben veel werkzaam in Arnhem.
Vandaag even op de site van watchdealer gekeken, en verrek een callistino die alle boxjes tikte.
Meteen cees gebeld, en ja ik kon komen kijken. Na te zijn wezen kijken meteen tot een deal gekomen, heb hier namelijk vaker zaken gedaan en het is helemaal mijn winkel. Eerlijk, recht voor de raap en naar mijn mening goede prijzen bij nette klokken.
Na het eten mijn vrouw stiekem meegelokt naar arnhem, ze zei nog: " je gaat toch niet weer horloges kijken he". Ik zei “nee is voor werk”.
Eenmaal in de de straat van watchdealer aangekomen rook ze al onraad,ze wou al snel doorlopen maar ik kon ze net optijd mee naar binnen trekken.
En ja ze had gelijk, rechtstreeks de winkel in om vervolgens te horen dat zij de nieuwe eigenaar van een breitling callistino geworden was.
Het cado was veel te groot maar ze is heeeel erg blij :slight_smile: en vrouw blij ik blij :smiley:

32 likes

Happy wife, happy life! Mooi man, erg leuk dat je je ‘hobby’ met elkaar kan delen zo.

2 likes

Mooi cadeau! :slight_smile:

1 like

Goed gedaan👍

1 like

mooi man. Zal wel laat worden
vannacht

9 likes

Gefeliciteerd :clinking_glasses:, goed gedaan :+1:

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi gedaan inderdaad mooi Bling Bling !

1 like

Mooi hoor.

1 like

Ik snap dat ze blij is! Wat een beauty! :grinning

1 like

Dat zjin de betere cadeau’s! :+1::partying_face:

1 like

Mooi hoor en ik snap de blijdschap van beide kanten :wink:

1 like

Chapeau, erg mooi!

1 like

Soweej, zie haar eens blingen!

Da’s nog eens een royaal cadeau. Blij dat misses WilSeiko niet meeleest hier.

2 likes

Nice, mooie aankoop!

1 like