Nieuwe aanwinst (voor de wederhelft)

DAanleiding: m’n partner zit de Linda te lezen, en opeens een reclame in het blad voor een horloge: de nieuwe Rolex Yachtmaster 37mm Oyster. " kijk dit vind ik nou wel een mooi horloge".

Toch maar even gezocht: € 18.000.- (slik).

Dat zat er dus even niet in.

Tweede bedrijf: we lopen te winkelen en ‘toevallig’ stop ik even bij de plaatselijke juwelier. Vrouw was al doorgelopen naar een tasjeswinkel, dus had ik m’n handen en ogen vrij.
Kandidaten: Seiko Velatura met donkerbruine of crème wijzerplaat

En de tissot t race:

Deze laatste kon dan ook op zwart rubber band

Uiteindelijk voor de seiko gegaan, en in een keer goedgekeurd door de directie :smiley:

Dit is ie in real life buitenlicht:

2 likes

Très chique! Goeie keuze!

Zeker erg fraai.:+1:t2::ok_hand:t2:
Mooie warme kleurstelling.
Charmant & toch stoer.:slight_smile:

Bestaat hier misschien ook een ( originele )
zwarte rubberband voor??
Lijkt me ook apart… Maar hij is zo ook prachtig.

Je ziet ze in de regel niet zo gek veel… Kwa keuze ook niet…

1 like

Deze is geweldig! M’n echtgenote heeft deze ook :smile:

De indices van kleine briljantjes. Geweldig, toch?

Die yachtmaster Everrose is m’n grail! (In 40 mm natuurlijk)

Dat valt nog niet mee, voor de tissot waren er wel 5 verschillende rubber banden mogelijk. Seiko maakt alleen voor de dames in de sportura lijn een witte rubber band. Overigens is de breedte tussen de logs16mm, dus het moet wel mogelijk zijn.

Ja… De dames zijn op 1 of andere manier
gek van die rubberbandjes…:sweat_smile:
Hier heeft ze een Certina , waar ik ook nog
een rubberband bij wil/moet kopen…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Wellicht ooit een mooi passende aftermarket, ? Of van een bepaalde Seiko duiker wat misschien goed past/pas te maken is…? Die dan wel aansluit aan de kast…maar nogmaals , hij is zo ook af.

Goeie keuze mooie klok!!!

Mijn beste,

Prachtige klok voor je wederhelft!!
Dat ze er met volle vreugde van mag genieten.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Voelt nog beter dan voor jezelf kopen hè?
Had ik wel toen ik voor mijn vriendin een horloge kocht.

Maar super leuke klok! Zeker de indices inderdaad.

Leuk hoor, toch wel fijn als je vrouw/vriendin je horloge mee kan beleven. :smile:

Mijn vrouw weigert horloges, ik heb haar al veel leuke dingen in de handen gedrukt; een Ebel met diamanten op de dial, een Tudor Oyster Princess, een Breitling Callistina en een IWC. Het waren allemaal compleet andere horloges, maar wel vintage en dus gebruikt, dus misschien moet ik gewoon eens naar iets nieuws kijken. Maar ik ga er ooit doorheen komen, dat weet ik zeker…

Mijn vrouw blieft geen gebruikt horloge, dat weet ik zeker. Ik heb er geen enkel probleem mee, ik vind het zelfs wel leuk omdat er vrijwel altijd een verhaaltje bij de verkrijging zit.

Leuk :thumbsup:
Vind dat ook wel een mooi horloge ja !
Zou inderdaad op een zwart rubberen band helemaal mooi staan.

Pieter.

Mijn echtgenote heeft (onder meer…) deze:

Nu ik die Rolex zie, weet ik waar de inspiratie vandaan komt.

Tja de dames … Ik heb ze de Fossils en ozoo’ s weg moeten trekken. Maar ja, zelf wil ze er niet veel aan uitgeven,dat mag ik dus doen. Ook hier een rubber “fettisch” ;-). Oris Aquis wit op wit rubber… En haar eerste automaat.

Op deze manier creëer je draagvlak voor je eigen hobby!

1 like

mooi