Nieuwe aanwinst voor het betere mountainbikewerk en andere wildebrasserij

Vandaag was het zo ver, de postbode kwam met een pakketje uit België en dat betekende dat ik een maatje heb voor de zaterdagse 50 kilometer door het bos op het fietsje. En alle andere dingen die ik niet zou doen met mijn tere automatische klokjes.

Het horloge is perfect qua formaat voor mijn pols met zijn 43mm. De vorm, uitstraling en afwerking van de kast is echt geweldig. Deze voelt en ziet er uit als een massief brok staal met toch gedistingeerde lijnen, erg geslaagd. Op foto’s is het al erg gaaf maar in het echt nog een stuk mooier.

Ook de kleur van de wijzerplaat en band is erg mooi, het is een heel diep donkergrijs, net geen zwart.

De bijgeleverde rubber band is ook uitstekend van kwaliteit.

Foto bij kunstlicht (dus ik hou het bij eentje) en toch maar eentje van internet er bij om het plaatje compleet te maken.

Proficiat! Ziet er idd erg stoer uit.

Gave stoere klok! Als het staal net zo goed is als dat van hun messen, heb je een horloge voor het leven. En kijk je wel een beetje uit onderweg?

Gaaf…ben zelf ook aan het denken er een aan te schaffen.
Maar waarom uit Belgie. Goedkoper?

Zoals je het zelf al beschrijft geweldig klokje gefeliciteerd met deze aanwinst .

Stukken goedkoper. Van een forumlid die het horloge in december had gekocht en hem weer weg deed :wink:

Proficiat met je aanwinst. Prachtig ding!!

Ziet er goed uit, gefeliciteerd.

Owww…(:smiley:

Aparte kast, vooral de kroonkant
Veel draag en fiets plezier

Goede Koop!

advertentie ook gezien: 100 eurimuntjes lichter!
Toch even een kleine praktische opmerking van mij (als I.N.O.X.fan)

Als ik dit brok metaal aan mijn pols heb met fietsen, moet je de klok redelijk hoog aan de pols hebben, anders beukt de kroonzijde met het brok inox staal een deuk, en daarna een blauwe plek, met een gevoelig botvlies in de achterzijde van je hand.
En dan ga ik met mijn fietsje niet eens mountainbiken!
Oplossing: gebruik de meegeleverde NATO band en dit euvel is opgelost:
Maar dan hou je wel een zweterig bandje over, dan mee onder de douche!

veel fietsplezier!

Thanx voor de tip! Ik zal kijken hoe het bevalt op de fiets. Zoals ik hem nu om heb kan ik (zal aan mijn pols structuur liggen) mijn hand ongeveer dubbel vouwen zonder dat ik de kroonbeschermers voel.

Hier zat geen bijpassend NATO bandje bij (was een speciale actie blijkbaar, net als dat zakmesje).

Ik heb hem op 22mm NATO gezet zojuist, staat prima. Die ene millimeter is niet storend. Ik kan altijd later nog op zoek gaan naar 21mm.

PS, wat jij hebt gezien was de vraagprijs hè… :wink:

Hij staat ook erg mooi op olijfgroene en grijze NATO:

Ik voel me een beetje Chuck Norris eigenlijk… Oh nee die bepaalde zelf hoe laat het was natuurlijk, haha!

beide prachtig!
veel plezier!

mokermike5 uploaded this image to

met origineel…

(tu)

Gefeliciteerd, wat 'n topklok!

Proficiat met de sportieveling!

Looks good!(tu)

Geniet ervan.

Groeten,

Noel.

Candide Schreef:

Thanx voor de tip! Ik zal kijken hoe het bevalt op
de fiets. Zoals ik hem nu om heb kan ik (zal aan
mijn pols structuur liggen) mijn hand ongeveer
dubbel vouwen zonder dat ik de kroonbeschermers
voel.

Hier zat geen bijpassend NATO bandje bij (was een
speciale actie blijkbaar, net als dat zakmesje).

Ik heb hem op 22mm NATO gezet zojuist, staat
prima. Die ene millimeter is niet storend. Ik kan
altijd later nog op zoek gaan naar 21mm.

PS, wat jij hebt gezien was de vraagprijs hè… :wink:

Als je toch van plan bent te gaan vallen, dan kun je net zo goed gelijk z’n rubberen jasje aandoen :wink:

Blijft een mooi horloge! Proficiat!