Nieuwe aanwinst: voor mijn vrouw :-)

net opgehaald : Omega seamaster non-ac :slight_smile:
het begon dat ze de planet chrono lady had gezien, paste door de korte lugs erg goed maar is wel redelijk hoog en prijzig en helemaal als je niet 100% zeker bent.

mij bevalt de non-ac erg goed en omdat ze al een blauwe lady bond heeft leek me een non-ac voor haar ook een leuke aanvulling.
de non-ac is itt de planet lady chrone wat groter maar ook platter …
al met al , is ze erg blij mee en ben ik druk bezig haar twee lexxen eruit te werken zodat ze net als ik ook helemaal overstapt :smiley:
nu draagt ze hem even op een band van mij, de inkoop actie gaat over 10dagen van start dan kan ze mooi zelf gaan shoppen. en als mijn non-ac terug is van Ferrie eventueel de hour vision band gebruiken…

genoeg gekletst … foto’s :slight_smile:

het horloge past beter dan op de foto lijkt, maar is onder deze hoek genomen ivm spiegelingen in het glas.


de laatste foto is nog strakker dan wat ik van mijn eigen klok heb gemaakt :wink:

helaas nog geen duo en groeps foto omdat de mijne een beurtje bij ferrie krijgt (tu)

bedankt voor het kijken :slight_smile:
en alvast een

Wow mooi kado. Jammer dat je al getrouwd bent anders had ik je een huwelijksaanzoek gedaan. :wink:

dreski Schreef:

Wow mooi kado. Jammer dat je al getrouwd bent
anders had ik je een huwelijksaanzoek gedaan. :wink:

bedankt , en ik zal zeggen dat ze concurentie heeft

(tu) goed bezig Joost

schmeink Schreef:

(tu) goed bezig Joost

thnx, lukt alleen nog niet om die lexxen weg te praten :wink:
maar wie weet met een beetje geduld en doorzetting :smiley:

Mooooi (tu) en lekker sportief,veel draagplezier gewenst.

Radjoe

Hoi Joost,

het model staat mooi om de pols zo te zien. Is dit de full-size? Er is namelijk oko een mid-size versie van deze, maar als dit de grote is dan oogt ie prima!

Van harte. (tu)

heren, namens mijn vrouw bedankt (tu)
het is idd de full-size … het was heel even wennen omdat de rest wat ze heeft wat kleiner is maar het gaat idd prima.

Voor de zoveelste keer :+ Van Harte Joost en Patricia :)-D

hans

Mijn beste,

Fantastisch!! Het enthousiasme straalt er van af.
Deze Omega mag zich verheugen op een lange vriendschap van ’Vrijheid in Gebondenheid’.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Heren, dank voor jullie reacties :~
Na een dagje dragen bevalt ie nog steeds prima. (tu)

seamaster Schreef:

heren, namens mijn vrouw bedankt (tu)
het is idd de full-size … het was heel even
wennen omdat de rest wat ze heeft wat kleiner is
maar het gaat idd prima.

Na eenmaal zo’n Ploprof om gehad te hebben valt alles uiteindelijk klein uit volgens mij. :wink:

Maar hij staat echt goed! Van harte en een mooie set heb je zo samen als jouwe terug is van Ferrie.

Dat ziet er weer prachtig uit zeg!!!

Voor iemand die onlangs de halve collectie te koop had staan ben jij toch goed bezig moet ik zeggen…

Altijd mooi om te zien, ware liefde! :~

Mooie klok!, staat je heel goed Patricia. Veel plezier er mee.

dreski Schreef:

Wow mooi kado. Jammer dat je al getrouwd bent
anders had ik je een huwelijksaanzoek gedaan. :wink:

Ha ha ha, ik dacht net hetzelfde te zeggen.
Ik zou dan wel van “kant” moeten veranderen, maar het doel heiligt de middelen, nietwaar ? :smiley:

Congrats voor mevrouw Seamaster !
Knappe klok ! (tu)

Wat is er aan de hand op dit forum, iedereen geeft elkaar de mooiste horloges :wink:
Volgens mij doe ik iets verkeerd :S

Gefeliciteerd mw. Seamaster met dit prachtige cadeau en heel veel draag plezier gewenst!

mvg, Frans

Nou nou! Doe maar ruig!
Waar heb je die non ac nu weer vandaan gehaald? Ik ben al sinds de Limbo -meeting aan t zoeken en heb er pas 1 gezien!
Houd je me ff op de hoogte als je er een ziet?

Wens je vrouw veel plezier met deze schitterende klok!

Groetjes,
Joep

Gefeliciteerd met deze prachtige Omega…:~

Proficiat Mr. & Mrs. Seamaster!

P.S. Bandje vind ik persoonlijk niet zo. Een glimmende zwarte zou er wel chique bij staan.