Nieuwe aanwinst (voor vriendin): Seiko Velatura

Gisteren met mijn vriendin bij een leuke juwelier in Haarlem geweest. Maanden terug had ik haar beloofd dat ze eind maart 2009 een mooi horloge van me zou krijgen. (zowel voor haar verjaardag als ons 2-jarig samenzijn). Omdat ze mijn horlogetick steeds meer begon over te nemen en ze niet meer kon wachten, heb ik haar onverwacht verrast met een horloge waar ze zo gek op is.

Het is uiteindelijk deze Seiko Velatura met quartz-uurwerk geworden:

Ik verbaas me ontzettend over de prachtige afwerking van deze klok. De kast en de band zien er perfect afgewerkt en stevig uit. Als ik hem naast mijn Heuer of Omega leg, zie ik absoluut geen verschil. Wijzerplaat is van parelmoer en de indices zijn diamantjes (als weet ik niet of dit echte zijn…?). De wijzers en 12-uurmarker hebben een lichtgevendspul wat genoeg is in het donker, maar zwakker is dan Luminova.
Het horloge is lekker hoog en dik en heeft een mooie ondraaibare lunette, gelukkig saffierglas en … 100m WR

Ze is ontzettend blij met dit horloge. Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op de wijzers, want die vind ik serieus geweldig. Zou mooi zijn als mijn Heuer deze wijzers zou hebben.

De trouwfoto:

Mooie combi (tu)
Alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

mvg, Frans

Gefeliciteerd en een zeer mooi kado. Enne qua afwerking en kwaliteit doet de velatura lijn echt niet onder voor een Zwitsers uurwerk.

Jij weet hoe je vrouwen blij maakt! :wink: Mooie klok! (tu)

Mooi stel zijn jullie:) Leuk hoor, allebei horlogegek: gedeelde vreugd is dubbele vreugd!

Prachtig horloge, de afwerking en de details zien er (van wat ik zo op de foto zie) strak uit. Hij ziet er mooi en sportief uit met toch dat vleugje elegantie dankzij de paarlemoeren plaat en diamantjes.

Verstandig ook dat 'ie 100m waterdicht is… kan ze tenminste haar handen wassen. :wink:

Jaap-Wim Schreef:

Verstandig ook dat 'ie 100m waterdicht is… kan ze
tenminste haar handen wassen. :wink:

… afwassen? bedoel je?:D:D (Geintje!!)

Bedankt voor de leuke reacties!

Diamant is echt, zou je een certificaat van gekregen moeten hebben.
Ik vind de serie wel mooi, alleen jammer dat de band zo ontzetten smal afloopt bij de sluiting.

zeg Casanova,

zo is de kunst van het vrouwen veroveren wel een beetje eraf heh, als je met dit soort uurwerken gaat rondstrooien! diamanten, dat is toch werkelijk grof geschut.

volgende keer gewoon een serenade onder het balkon!!! :slight_smile: :stuck_out_tongue: :smiley:

veel plezier ermee!

Da’s pas een cadeau! Leuke ‘samenshot’, ook.

Groeten,

Martin