Mijn collectie is sinds vandaag uitgebreid met een (eerste) Rus en wel de Vostok Komandirskie. Bandje inmiddels op maat gemaakt, na heel veel draaien op juiste datum en tijd gezet en nu dragen:)

Mijn collectie is sinds vandaag uitgebreid met een (eerste) Rus en wel de Vostok Komandirskie. Bandje inmiddels op maat gemaakt, na heel veel draaien op juiste datum en tijd gezet en nu dragen:)

Jeehaa! Ik vind 'm super, hoe zijn de bezel en bracelet?
Leuke kleurstelling. Gefeliciteerd.
Erg mooi, wil ik ook wel 
Inderdaad mooie kleuren !
na veel draaien op de juiste datum! Moet deze ook van 8 naar 12 uur en weer terug en van 8 naar 12 en weer terug en van 8 naar 12 en weer terug, om de datum te verstellen? (zoals bij mijn Vostoks Europe?)
Groet
Herman
Geweldige mooie uitvoering deze Vostok Komandirskie.
Hoe voelt de bezel aan?
Dit caliber 2416b is oer degelijk. Je zou tussen de 9 en 2 uur heen en weer kunnen bewegen om snel de juiste datum in te stellen. Ik adviseer om dit niet te doen en met wat geduld de datum in te stellen door vooruit te draaien.
Groeten van zijn titanium broer.

Super, ik vindt ze allebei prachtig.
En lichte voorkeur, maar dat is persoonlijk natuurlijk voor die van Erik vanwege de oplopende binnenbezel. Bij de jouwe vindt ik de band weer beter omdat ik niet van rubber houdt.
Hoe is de kwaliteit van de band trouwens.
Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken, een rus is altijd goed.
groetjes Lenno
Leuke uitvoering! Veel draagplezier(tu)
mooie uitvoering ook de achterzijde vind ik super.:}
Hoe is het met de lume gesteld?
de wijzers zijn namelijk mooi breed, en ik ben benieuwd of de lume verbeterd is 8-)??
Van harte met je nieuwe aanwinst(tu)
Ik wens je veel draagplezier toe.
Met vriendelijke groet,
Herman
Da’s een nette klok! (tu)
Gefeliciteerd, mooie uitvoering!!! Veel plezier ermee.
Leuke Vostok, gefeliciteerd.
Inmiddels ruim een dag om gehad en al veel complimenten gehad. Zo’nRrus intrigeert mensen toch meer dan de veel duurdere Zwitserse merken.
Ik vind het wat lastig nu al wat te zeggen over de kwaliteit. Zo op het oog is het heel veel waar voor het geld. Uiteraard haalt het niet bij bijv een SMP die ik ook heb. Ik vind de band erg prettig dragen en die is erg solide.
Enige wat ietwat tegenvalt is de lume. Die is toch wel erg lastig af te lezen in het donker.
Het uurwerk loopt na een dag ook keurig op tijd nog.
Kortom, ik ben er heel erg blij mee en zeker een aanwinst voor iedere collectie.
Gefelciteerd, mooie klok hoor.
Hij staat bij mij ook op de wishlist:+.
En wat gelijklopen betreft: mijn Vostoks wijken bij mij praktisch niet af van mijn beide Seiko kinetics of mijn Jaques Lemans quarts horloge.
Veel plezier met je eerste rus.
Mvrgr, Andre
Proficiat!