Nieuwe aanwinst: Vostok

Enkelen zullen al gemerkt hebben dat ik een tijdje aan het wachten was. Maar gisteren kwam ie binnen hoor!

Wat een leuk duikertje is dit! Begrijp de grote collectie van sommigen hier volkomen. Even wennen aan het formaat en de bezel die niet ‘klikt’ bij het draaien (nooit geweten). Maar ik ben er heel bij mee.

Gelijk even op een andere band gezet:

Hier gaat mee gezwommen worden dus even die scuba dude testen:

gr, HjR

Mooie kleurschakering! (tu) Veel (zwem) plezier ermee.

Van harte proficiat met je coole Rus!

Mooie kleurcombinatie (tu), veel plezier met het horloge.

Mvrgr, Andre

Wolly Schreef:

Dit is een heel mooi exemplaar.
Dat niet “klikken” wil dat ook zeggen dat je twee
kanten kunt draaien?
Zou namelijk niet erg handig zijn…

Je slaat de spijker op z’n kop. Misschien niet handig, maar wel goedkoper te produceren. De mijne kocht ik ooit voor 55euro, ik bedoel wat mag je verwachten?

Het blijven leuke horloges, ik zelf de KGB versie :slight_smile:

Je wachten is beloond zie ik. Mooie uitvoering met die grote scuba dude midden op de wijzerplaat(tu). Veel plezier ermee en tot de volgende Rus.

Gr Wouter

Hij is mooi, ik ging de mijne ook testen :slight_smile: in een glas met water.

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.
En laat het nu dezelfde zijn waar ik nog op wacht8-)

Nice (tu)

Genier er van! :smiley:

Mooie uitvoering, hier ga je lang plezier aan beleven en je hebt altijd wat anders dan het gebruikelijke om de pols.

De bezel kan 2 kanten op, maar daar is een navigatie redenen voor heb ik begrepen. De kosten zullen ook wel een rol gespeeld hebben denk ik.

Voordeel is dat je wel eens een keer gemakkelijk kan wisselen. Even een mesje er onder en je wipt hem er zo vanaf.

Mijn beste,

Proficiat met je Vostok horloge.
Een sportief horloge welke door zijn vrolijke uitstraling het voortschrijden der tijd met verve glans geeft.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze tijdgenoot met de nodige diepgang!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Proficiat!

Leuke Vostok! :~

Dank allen! Dit weekend moutainbiken, de orange scuba dude gaat zeker mee!

gr, HjR

Supertest, hahaha.
Gefeliciteerd.

Nice watch (tu) En heeft hij de watertest doorstaan.