Nieuwe aanwinst w600

Had deze al een tijdje in m’n achterhoofd als sporthorloge (is bij mij wat anders dan een zwemhorloge8-)). Heb al meerdere van dit soort ‘klokjes’ gehad, want waar laat je in hemelsnaam je telefoon als je gaat fitnessen ofzo? Juist ja, gewoon om de pols :stuck_out_tongue:

Meestal zijn wel van een flink formaat, maar bij deze vind ik het wel passen met z’n grove lijnen en grove stoere band. Oh ja, om te voorkomen dat mensen denken dat Hasselhof of Bond m’n achternaam is, heeft ie ook bluetooth.:wink:

Leuk! Hoe werkt het precies? Kun je je SIM-kaart in het horloge stoppen? Wat is de afmeting?

Grappig ding, ben net zoals Coen ook geinteresseerd in wat extra info… ontvangst gewoon goed?

van harte met je nieuwe aanwinst, grappig om wat hij kan … en ziet er ook nog eens goed uit (tu)
veel plezier ermee :slight_smile:

beam me up Scotty…veel plezier met je horloge, eh. . . . telefoon.

groet,
Arno

Mijn beste,

Wat een geavanceerd horloge!!
Een horloge met zin in avontuur. Een avontuur dat de ontwikkeling van wetenschap en techniek op stijlvolle wijze combineert.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit vooruitstrevende horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

wouw, mooie vormgeving, ik ben net als de vorige posters ook wel benieuwd naar meer specs, evt website?..veel plezier er mee

Ziet er stijlvol uit (tu)

Ben erg benieuwd naar de antwoorden op de eerder gesteld vragen (Sim-kaart, bereik, etc.)

@coen, yep, je kunt je Simkaart erin steken. Alleen vind ik het bij dit model niet zo goed ontworpen. Je moet namelijk je simkaart in een houder schuiven, terwijl er eigenlijk net iets te weinig ruimte zit om em erin te stoppen. Dus je simkaart buigt een beetje door bij het erin plaatsen. En de zijkanten van je simkaart slijten een beetje door. Niet echt prettig voor je kaart dus. (td)
Andere hebben een insteeksysteem, maar mijn voorkeur heeft het deurtje/klepje. Je legt em in de simkaart holte en daar over heen doe je een deurtje dicht. Zie je vaak bij Nokia’s.

Betreft afmetingen, op internet wordt er een beetje mee gesjoemeld of helemaal niet vermeld, omdat ie best fors is: 66(lug to lug)x50x18mm. Het lijkt een beetje alsof je er als een Power Ranger bijloopt,

Het scheelt wel dat de lugs schuin aflopen.

@bidle: ontvangst is prima met T-mobile in Den Haag en omstreke. Wel een heikelpunt met al deze apparaten, als je headset aan je andere kant zit (gewend om m’n headset in m’n rechtoor te zetten, omdat m’n telefoon normaal in m’n rechterbroekzak zit), dan gaat ie wel haperen.

Nog 1 nadeel van deze: een gedeelte van de schakel waar de stylus in zit is niet goed ontworpen, waardoor hij wat in je pols steekt/prikt. Om m’n rechterpols heb ik er geen last van.

Dit is m’n 5e dus ik weet wel een beetje wat ik kan verwachten, algemene info:
-het is een simpele beltelefoon, met wat standaard extra opties. De audiospeler vind ik zelf erg prettig, om tijdens fitness ook muziek te kunnen luisteren. Meeste ondersteunen namelijk ook bluetooth a2dp, videospeler, agenda, wap browser en soms wat spelletjes, ebook reader e.a. programma’s.
Het is geen smartphone, dus meestal kun je er geen apps op zetten.
-sommigen zijn uitbreidbaar met microsd kaarten
-accus gaan redelijk mee. In standby een paar dagen (3 tot 5). Maar met bellen gaat het best hard achteruit.
-accus zijn na een paar jaar (3 jaar) vaak dood. Ik bedoel, heb zelfs nog een Nokia 6610 waarvann de accu het nog doet (ok, kan er geen dagen meer mee doen, maar voor 13 jaar vind ik dat best verbluffend). Deze starten gewoon niet meer op. Gelukkig krijg je er vaak 2 accus bij je telefoon, maar daarna is levering moeilijk. Maar ach, tegen die tijd is er weer iets nieuws.
-ik zou het niet als hoofdtelefoon gebruiken, want daar is ook het scherm wat klein voor om comfortabel namen in te typen, en helemaal smssen is prielen.
Wel leuk voor erbij.
-oh ja, het is een combi van staal en plastic. De stalen componenten geven em een robuuste look & feel.

Wat apart!!

Veel kijk en draag en nu ook natuurlijk luisterplezier!!

Groet, Justin

landrover110 Schreef:

Wat apart!!

Veel kijk en draag en nu ook natuurlijk
luisterplezier!!

Groet, Justin

Thx! Dat gaat zeker wel lukken. Alleen het instellen van internet wilt niet 123 lukken. Weet de instellingen ook niet uit m’n hoofd en voor zo ver ik zie heeft ie geen service sms ontvangen.

Als je dat leuk vindt, dan is dit ook wel wat voor jou. In ieder geval wel voor mij!
http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/liveview?cc=nl&lc=nl

(Nadeel: alleen met een heel beperkt aantal telefoons)

Zeer functionele aanwinst. Ziet er ook nog eens goed uit.(tu)

Gefeliciteerd met deze leuke aanwinst!

Leuke gadget.

Ben je bij Q langs geweest?

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Shikimski Schreef:

Als je dat leuk vindt, dan is dit ook wel wat voor
jou. In ieder geval wel voor mij!
http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessori
es/overview/liveview?cc=nl&lc=nl

(Nadeel: alleen met een heel beperkt aantal
telefoons)

Vind het wel een leuke gadget, maar die liveview zou ik te weinig gebruiken. Of dan helemaal telefoon of een mechanisch klokje. Alles of niets :stuck_out_tongue: