Nieuwe aanwinst, was dat nu weer?

Hier even een oerdegelijk Duits klokje met een oerdegelijk Zwitsers werkstukje.
Een echt verzamelstukje van audi design in een beperkte oplage, met onder de kap niets minder dan een Valjoux 7750 werkstuk.
Het merk?? GWC of german watch center, ik denk aan sterke banden met Sinn maar dat weet ik niet zeker, zeker is wel dat Sinn de kloken op het moment voor audi fabriceert.
Meer info is altijd welkom.

Ziet er stoer en robuust uit, mooie aanwinst!

ziet er idd wel aardig uit maar jammer van de foto’s, je kan nl het wijzerblad bijna niet zien :wink:

seamaster Schreef:

ziet er idd wel aardig uit maar jammer van de
foto’s, je kan nl het wijzerblad bijna niet zien
:wink:

Ja ik baal ook een beetje van de foto’s:? ik ga proberen betere te maken:D

Daar is tie al:)-D

Domme vraag misschien :+, maar hoe zit de leren band vast aan de kast :S

… dikke duitse degelijkheid overigens (tu)(tu)

Marco-T Schreef:

Domme vraag misschien :+, maar hoe zit de leren
band vast aan de kast :S

… dikke duitse degelijkheid overigens (tu)(tu)

Zo dom is die vraag niet, ik heb geen idee, maar ik weet wel dat het tussen de kast en het deksel zit geklemd, er zit overigens een HIRSCH strap op:)-D

Mooie chrono (tu) .

Mvg,Radjoe

Wat een stoere klok! Wow! (tu)

Gaaf ding! Stoer, lekkere toolwatch.

Veel plezier ermee,

Martin

Leuk! Een tijdje terug had Yaffle een Audi Design GWC op de kop getikt (letterlijk, ik geloof voor 3,50 euro). Adhv die post een reactie van Hans over de Sinn/GWC connectie waarvan ik denk dat het klopt (dat die er niet is): http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,75714,75752#msg-75752

Ik heb later dezelfde Audi/GWC als Yaffle gehad maar die van jou vind ik een stuk mooier! Gefeliciteerd met de aanwinst! Ik heb nu overigens een Audi Design Quattro door Certina. Dat zijn ook mooie dingen met een aparte kastconstructie. Dus hoewel de uitvoerende partijen door de jaren heen zijn verandert is het belangrijkste dat het Designteam hetzelfde is.

stoere klok man nu nog de bijpassende audi en karren maar.

Erg mooi horloge, bijna jammer dat er audi op staat.

Maar hoe groot is het?

Ook de aansluiting van de band is erg mooi.

die nieuwe audi klokje kommen wel van Sinn af dus wie weet erg leuk klokje trouwens en die wijzers vind ik erg gaaf veel plezier er mee

Heel fraai Fliegermodel. De kastvorm geeft het horloge een heel eigenzinnig karakter.

Hey Henrik

Bedankt voor de extra info, het is zo een onbekent merk, ik kan er bijna niets over vinden.
Wel zag ik op ebay een zelfde horloge maar met metalen band, deze bracht 1300 dollar op::o wel even schrikken, want ik had m wat goedkoper;);):wink:
Trouwens die certina is ook erg leuk, dat is toch die titanium uitvoering met multifunctionele kast?? Stopwatch, lederen band, metalen band enz??
Later las ik ook nog dat er een connectie was met porsche design, is dit waar??

Henrik Schreef:

Leuk! Een tijdje terug had Yaffle een Audi Design
GWC op de kop getikt (letterlijk, ik geloof voor
3,50 euro). Adhv die post een reactie van Hans
over de Sinn/GWC connectie waarvan ik denk dat het
klopt (dat die er niet is):
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,75714,75752#
msg-75752

Ik heb later dezelfde Audi/GWC als Yaffle gehad
maar die van jou vind ik een stuk mooier!
Gefeliciteerd met de aanwinst! Ik heb nu overigens
een Audi Design Quattro door Certina. Dat zijn ook
mooie dingen met een aparte kastconstructie. Dus
hoewel de uitvoerende partijen door de jaren heen
zijn verandert is het belangrijkste dat het
Designteam hetzelfde is.

1300 dollaar ::o Wow!

Over de Certina, klopt ja, je hebt je goed ingelezen (tu). Dat is ook een van de leuke dingen van het verzamelen, als je iets koopt en dan zoeken naar antwoorden op vragen die het horloge oproept. En zo leer je weer heel erg veel :#

De connectie met PD ken ik niet maar snap ik wel. De Audi Design horloges hebben uiterlijk wel wat (veel) van PD.

Was toevallig van die certina:# ik zag een tijd geleden eentje op MP geen idee wat hij moest kosten trouwens.
En bij mijn zoektocht voor meer info, kwam ik ook een aantal keren dit certina ontwerp tegen. erg leuke klok overigens.
Maar het is wel frustrerend als je maar zo weinig informatie kan vinden, misschien doe ik nog even een mailtje naar audi wie weet krijg ik een leuk antwoord terug:)-D

Hier nog even een linkje van de gwc, zijn ook aardig betere foto’s trouwens;)

http://cgi.ebay.com.sg/SS-GWC-Audi-TT-Auto-Chronograph-Watch-MADE-IN-GERMANY_W0QQitemZ230369427940QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item35a31681e4&_trksid=p4634.c0.m14.l1262

Henrik Schreef:

1300 dollaar ::o Wow!

Over de Certina, klopt ja, je hebt je goed
ingelezen (tu). Dat is ook een van de leuke dingen
van het verzamelen, als je iets koopt en dan
zoeken naar antwoorden op vragen die het horloge
oproept. En zo leer je weer heel erg veel :#

De connectie met PD ken ik niet maar snap ik wel.
De Audi Design horloges hebben uiterlijk wel wat
(veel) van PD.