Nieuwe aanwinst: Watchwinder

Al heel lang overwegen een watchwinder te kopen, maar ik zal hem voornamelijk in het weekend gebruiken.
Moet zeggen dat hij voor z’n prijs (149 euro) erg mooi afgewerkt is. Vier standen in frequentie en uiteraard kun je kiezen voor beide richtingen.

Kan een ETA 2824-2 trouwens door de rotor in beide richtingen opgewonden worden? Ik kan het op internet niet vinden…

Wat een mooie watchwinder (tu) Vind er bijna geen één mooi, maar deze wel!!

En een ETA 2824-2 kan door de rotor in beide richtingen opgewonden worden. Heb er namelijk één gehad met doorzichtig achterdeksel :wink:

Thanks!

Marco Schreef:

Wat een mooie watchwinder (tu) Vind er bijna geen
één mooi, maar deze wel!!

En een ETA 2824-2 kan door de rotor in beide
richtingen opgewonden worden. Heb er namelijk één
gehad met doorzichtig achterdeksel :wink:

Je kan dit alles vinden op de site van ORBITA:

Klik op SUPPORT en dan op DATABASE

http://www.orbita.ch/index_eng.htm

Hallo RogierJ
Mooie wactchwinder,ziet er goed uit,maar die Austin Marin auto die er naast staat is dat de origenele blikken James Bond auto,of een latere copie,hij ziet er verdacht nieuwuit op de foto,ik weet het dit heeft niks met het onderwerp te maken,maar het is niet verboden meerdere verzamelingen te hebben.
IK ben ook gek op bilk,en ook wel nieuwsgierig{je kan er niet overheen kijken}.
IK twijfel in verband met de deurkrukken,bij de eerste verzie waren ze ineen stuk geperst met het deurpaneel,deze zitten er meer bovenop zo te zien,maar het ziet er goed uit.
Zo zie je maar dat je voorzichtig moet zijn met je fotos voor je het weet gaat het heel ergens anders over.
Groeten
M.C.

Hallo M.C.

Het model dat je hier ziet (grappig dat 't je opvalt) is volgens mij van blik. Hij heeft ook alle snufjes die te zien zijn in Goldfinger; schietstoel, machine-geweren achter de koplmapen, draaibare nummerborden, kogelvrij schild achter, bewegende bumpers.

Volgens mij is ie best zeldzaam.

Even gezocht, dit is 'm!

http://www.idcow.com/etl2069.html

Hallo RogierJ,
Bedankt voor de site, dat is een hele mooie auto,inderdaad delatere uitvoering,ik heb er een vanongeveer 1970,een iets minder gedetajeerde uitvoering,met batterrijen en een kabelmet stuur voor de afstandsbediening,waren bedoeld als speelgoed voor de kinderen,en dat is te zien ,hij komt in aanmerking voor de 1000 euro sloopregeling,ben al jaren op zoek naar een andere voor onderdelen,tot nog toe geen geluk,dan valt die van jou op de foto wel op.
Iedereen heeft recht op een prettige afwijking,ik heb er jammer genoeg wel4,5eigenlijk,ben ook nog een vrouw[hopelijk leest ze dit niet]
Klokken,horloges,blikken speelgoed,en oldtimmers[iedere euro delen door 4 dat valt soms niet mee]genoeg gelu…
Bedankt voor de informatie,
Groeten
M.C.