Nieuwe aanwinst - weer een Ball

Na deze Fireman (weten we nog waar deze nu is ? Eric heeft 'm weer verkocht geloof ik)…

…heb ik vandaag weer een Ball aan de collectie toegevoegd. Het is een knoeperd deze keer; voluit de “Engineer Hydrocarbon Ceramic XV” - ik hou 't bij de “XV” :slight_smile:

(ik zie nu net dat 't op deze foto net lijkt alsof de ‘4’ loszit - kreeg een hartverzakking - maar dat is slechts schijn).

Een flinke jongen, maar een goede pasvorm door de gekromde lugs.

Het begint een traditie te worden - een Ball kopen in Kuala Lumpur… De Fireman heb ik ook gekocht terwijl ik in KL was en nu weer… Er zitten ook een berg Ball dealers hier. De verleiding is te groot :smiley:

Hier met de IWC Pilot die ik meestal meeneem als ik op reis ben - wellicht komt daar nu verandering in !

Ben er blij mee (tu)

Groet
Mark

Erg stoer horloge! (tu)
Ook geen verkeerde combinatie met die IWC ernaast :wink:

Heb je misschien nog een wristshotje voor ons? :smiley:

'Tuurlijk :smiley:
Met Kuala Lumpur op de achtergrond…

Groet
Mark

nice! gefeliciteerd!

Leuk, mooi afgewerkt en leuke details (secondewijzer).
Gefeliciteerd met je aanwinst (tu).

Mvrgr, Andre

Erg mooi, Mark, gefeliciteerd! De Fireman beb ik inderdaad geruild met Joost (Seamaster) maar daar is ie ook niet heel lang geweest. Hij komt nog wel een keer in mijn collectie, in ieder geval een Ball.

Geniet ervan!
Eric

MarkV Schreef:

'Tuurlijk :smiley:
Met Kuala Lumpur op de achtergrond…

http://i7.photobucket.com/albums/y288/voronmosc/Ba
ll/6.jpg

Groet
Mark

Super, Mark! Hij staat je erg goed :~

Proficiat!

Mooi Mark, hij is precies druk genoeg (tu)

Robuuste, stoere uitstraling :slight_smile: Persoonlijk vind ik die Fireman mooier.

mooi, ziet er inderdaad “gewichtig” uit.

Veel plezier.

Groet
Herman

Hij is mooi, maar de Fireman vind ik echt veel mooier. Een van de mooiste Ball horloges die er zijn.

van harte Mark! die oude vind ik ook mooier …
veel plezier er mee.

Arno Schreef:

van harte Mark! die oude vind ik ook mooier

veel plezier er mee.

Klopt, ik ook

Maar :smiley: de felicitaties zijn gemeend (tu)

(tu) Staat ook op mijn lijst

Mooi hoor, gefeliciteerd.
Ben trouwens wel benieuwd naar een lumefoto.

schmeink Schreef:

Arno Schreef:

van harte Mark! die oude vind ik ook mooier

veel plezier er mee.

Klopt, ik ook

Maar :smiley: de felicitaties zijn gemeend (tu)

Dat zeker, het zijn allemaal mooie horloges. En deze is zeker een flinke rakker :slight_smile:

De Ball horloges zijn inderdaad erg mooi, een kennis van me heeft er twee. Vooral in de avond door de tritium buisjes!

Gefeliciteerd met je aanwinst.

Stoere klok - en graag shotje in het donker - want daar koop je zo’n klok natuurlijk voor (tu)