Op twee manieren op te vatten. Weer een monster op het forum en weer een monster door mij gekocht. Ooit een zwarte gehad en weer verkocht.
Nu ben ik wat aan het modden met Seiko’s en heb deze monster gekocht met de bedoeling er een andere wijzerplaat en wijzers op te zetten. Daarom boeide het me niet dat hij oranje was. Normaal gesproken zou ik een zwarte gekocht hebben.
Maar nu ik hem heb vind ik het oranje toch erg mooi. En laat ik hem maar zo.
Verbaas me elke keer weer over de goede prijs/kwaliteit verhouding van deze Seiko’s. Veel waar voor je geld.
Wel een leren band bij gemaakt aan Seiko sluiting. (Laatste mooie stuk van Veekeren’s tas!)Trouwens de stalen band die erbij zat is ook niks mis mee.
Hoho, zover zijn we nog niet. Eerst maar even met Rob overleggen als hij terug is, kijken of het kan…
Overigens zou ik absoluut nooit zo’n Bund strap erom doen, ik vind ze vreselijk…
Vind dat ook helemaal niks, zo’n bundstrap…
Maar ik vind veel Monsters van 'n mod ook niet heel erg opknappen. Bijvoorbeeld met zo’n wijzerplaat met indeling 12, 3, 6. 9 zoals hierboven, wat is dat, Panarai-geïnspireerd, of zo? Vind de originele wijzerplaat echt 10x mooier. Je haalt de hele essentie uit je Monster, imho.
Dick V Schreef:
Hoho, zover zijn we nog niet. Eerst maar even met
Rob overleggen als hij terug is, kijken of het
kan…
Overigens zou ik absoluut nooit zo’n Bund strap
erom doen, ik vind ze vreselijk…
Ja, deze is natuurlijk op Panerai geïnspireerd. Vind hem wel fraai.
Ik vind de originele wijzerplaat, en dan met name de zwarte, best mooi. Maar het zijn de originele wijzers die ik niet fraai vind daarbij. Zien er erg goedkoop uit. Misschien de wijzers van de oranje op de zwarte plaat? Nooit geprobeerd, wellicht de moeite waard…