Een heel fijn horloge, waarnaar ik al een hele tijd op zoek was. Toen dezelfde verkoper er nóg een aanbood, had ik moeite mezelf te beheersen. Na wat heen en weer mailen bleek ik er ook nog een originele stalen, kierende klepperband bij te kunnen overnemen. Meer redenen had ik niet nodig om de aankoop te rechtvaardigen. Nu is deze dus ook van mij:
Mooie set, ik ben gepast jaloers ;).
Ik had de advertentie ook al een paar keer verlekkerd bekeken, maar helaas even geen budget voor deze beautie :S.
Veel plezier met deze mooie aanwinsten.
Heel mooi, als ik toen de middelen had, had ik het
exemplaar met lugholes gekocht. Hoe bevalt de
Isofrane?
Ik heb hem vandaag pas binnen gekregen, en had vanmiddag meteen tijd om wat plaatjes te schieten. Echte ervaring heb ik er dus nog niet mee. De eerste indruk is goed: hij is weliswaar wat lomper dan ik had verwacht, maar aan de pols ziet hij er mooi uit. Draagcomfort is - voor zover ik dat na een paar uur kan zeggen - erg goed. (tu)
Ik vind het een prachtige set!!!
Als ik mijn Le Phare niet had gehad dan had ik zeker ook een aanschaf poging gewaagd.
Titus is een heel mooi horlogemerk vind ik en ik wens je veel draagplezier met deze mooie duikerts!
mvg
JackW Schreef:
Een tijdje geleden had ik op het forum deze al
overgenomen:
Een heel fijn horloge, waarnaar ik al een hele
tijd op zoek was. Toen dezelfde verkoper er nóg
een aanbood, had ik moeite mezelf te beheersen. Na
wat heen en weer mailen bleek ik er ook nog een
originele stalen, kierende klepperband bij te
kunnen overnemen. Meer redenen had ik niet nodig
om de aankoop te rechtvaardigen. Nu is deze dus
ook van mij:
Dit kwam ik tegen op de ebayhttp://www.ebay.co.uk/itm/1966-Titus-Watch-Company-Solvil-Vintage-1966-Swiss-Ad-Suisse-Advert-Calypsomatic-/230900791628?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35c2c2794c, misschien iets voor in de slaapkamer8-)::o( boven je bet :z:z:z
Groeten :)-D
Iwan