Nieuwe aanwinst-weer een Speedy Pro (terug naar de menselijke maat)

Heb een jaar geleden een Speedy geruild met een hele mooie Planet (45,5 mm), ik zat toen in mijn ’ Grote klokken met saffier fase’ ,
Diverse Steinhart’s (44 en 47mm) gehad en weer verkocht, Precista (40 mm) en Speedbird (39mm) kwamen, en toen bleef toch de Speedy weer jeuken. Mooi qua maat en meer ‘tool’ dan de Planet. En toen kwam er een puntgave van nog geen jaar langs.
Gisteren de Planet ingeruild en nu dus weer de trotse en blije eigenaar van een mooie Speedmaster.
Nog geen eigen foto’s ivm de donkere dagen voor kerst maar wellicht a.s. weekend…

http://www.rolexforum.nl/topic.php?id=8382

Altijd een goede keuze. Toppie, enne… wederom welkom bij de club! (tu):wink:

Van harte gefeliciteerd met één van de meest iconische horloges in de wereld!

Groeten van z’n broer:

Hoe meer ik 'm zie hoe mooier hij word. Icoon. Meest universele horloge wellicht. Past overal bij. Als ik een keer geld heb…(tot die tijd kijk ik wel naar een Poljot Strela uit!)
Gefeliciteerd.

Echt een super horloge. Gefeliciteerd.

Mooie Speedy (tu)
Veel plezier er mee!

Jammer van de PO maar deze speedmaster is ook zeker niet verkeerd. Veel plezier ermee!

Ik vind de PO reuzenmooi maar na een jaar in bezit:

• uiteindelijk toch te groot
  • iets teveel bling (gepolijst staal op de wijzers en indices)

Ik deed woensdag mijn Speedy om en ik vond het qua maat, pasvorm en uitstraling
veel meer ‘mijn’ horloge. Daarbij is de Speedy veel meer allround als het op bandjes aankomt. De PO kon imho maar zeer beperkt ‘vreemde’ banden hebben…

Vanmiddag even snel een paar kiekjes geschoten

Oude liefde roest niet:D Mooi hoor, zoéén zou ik ook nog wel eens om de pols willen hebben.

Proficiat.

Een Speedy kan altijd en een Speedy blijft altijd!

ik dacht al, wanneer komen ze nou :smiley:

(tu)

Ze waren mooi, zijn mooi, en blijven mooi…

Van harte gefeliciteerd, en welkom terug in de wereld van normale diameter horloges.

moooi

Gefeliciteerd Louis, een echte topper!

Prachtige Speedy! Je eigen foto’s mogen er ook zijn!
Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd met je geslaagde ontsnappingspoging aan de trend van steeds groter wordende horloges, dwz ik ben het helemaal met Nivelacuso.