Nieuwe aanwinst: weer geen Rolex

Goeie shit…om het zo maar eens te zeggen. Beauty van een wijzerplaat (tu)

(tu)(tu)(tu)(tu)(tu) Werkelijk prachtig horloge (tu)(tu)(tu)(tu)(tu)
Staat al tijden en waarschijnlijk nog heel lang op mijn verlanglijstje!
Was het trouwens de keus tussen nieuwe Rolex of occassie PP (ik denk gebruikssporen te zien op macrofoto’s 9, 10, 11, 13)? If so, wat was dan de Rolex geweest?

Veel draag plezier!

Geweldig horloge! Persoonlijk vind ik dit veeeel mooier dan een Rolex!

Als eerste wil ik je feliciteren met je werkelijk schitterende aankoop.
zeer stijlvol zonder enige twijfel een van de mooiste wijzerplaten.
keramisch balletje voor de sluiting. hier heeft iemand zeer goed over
nagedacht bij het ontwerpen van het horloge.

mijn complimenten.

Met vriendelijke groet.

N.Visser.

Véél mooier dan een “doodgewone” Rolex :smiley:

Geintje hoor ( Roel :smiley: )

Rainer: Prachtig tijdloos horloge - een design dat eruit springt - tegelijkertijd sober en toch opmerkelijk. (tu)

Rainer, je bent onverbeterlijk, maar wel leuk :)-D(tu)

hans

Prachtig, persoonlijk vind ik dat hier géén Rolex tegenop kan… En inderdaad, de PP zou niet mistaan in het Museum voor actuele kunst.

Heel veel plezier bij het passen op de PP voor de volgende generatie.

Hoi,

Tja, geen Rolex. Moet je daar nu rouwig om wezen? Dit lijkt me eerder een felicitatie waard…
:sunglasses:

Dit horloge staat zonder meer bij mijn favorieten, het enigste wat me werkelijk tegenhoudt is de belachelijk hoge prijs. Dat gezegd: het is een tijdloze, en uitermate originele keus. Het is in mijn ogen geen kijk mij nou klok, enkel een kenner weet precies wat het is. Daarin zit de kracht, je ziet dat het wat bijzonders is, maar het is niet een horloge wat het zonodig van alle daken moet schreeuwen.

Witgoud? Totaal overbodig. Prachtige uitvoering.

Veel plezier,

Groet,

Nico.

Ontzettend wauwwwwww.

Een onbereikbare droom voor mij, dus ik geniet maar van de plaatjes.

Geniet ervan!!

Erg mooi horloge!

Wow, prachtig (tu)

Gefeliciteerd met deze Gerald Genta design klassieker. (wel leuk een PP van GG :wink: ) Die man weet tenminste wat tijdloos design is.

Veel draag en bewonderplezier,

Martin

-edit- typo

Superlatieven schieten te kort voor dit horloge: tijdloos, subliem afgewerkt. Ziet er beschaafd en netjes uit, maar kan ook heel goed bij een sportieve outfit (hoewel op vakantie een wat stoerder uitziend horloge beter zou zijn).

Staat nog te veel op mijn wishlist wat wel te realiseren is, dus voorlopig voor mij geen PP.

Wat een geweldig horloge, werkelijk lumineus!
Naast de Royal Oak het enige horloge wat ik op staal mooi vind, fantastisch!
De wijzerplaat is subliem, prachtige kleuren. Het horloge heeft een beschaafd maar toch sportief uiterlijk, door zijn relatief platte kast zou je hem ook nog onder een overhemd kunnen dragen.

Voor velen is het een droom om ooit een Patek te bezitten, helaas voor de meesten onbereikbaar. Jij mag van geluk spreken dat je dit fantastische horloge ‘als impuls’ aan kan schaffen, zou je eens een foto kunnen maken van al je Patek’s naast elkaar?

Gefeliciteerd met dit wonderschone kunstwerk, veel plezier ermee!

Wat een prachtklok! :} Proficiat en geniet ervan!

Zit met iemand in de familie in de eeuwige strijd tussen de Oak en Nautilus. De laatste heeft mijn voorkeur. De Oak vind ik namelijk niet prettig om de pols. Hoe is dat met de Nautilus?

Enneh, als je een Rolex hebt laten varen voor deze, ben ik toch wel benieuwd welke Rolex je op 't oog had. Een Daytona steel?

Prachtig horloge, mooiste horloge ooit!!!

Heel fraaie foto’s van een bijzonder fraaie klok - van harte gelukgewenst met deze bijzonder fraaie aanwinst…

Is de macro van het datumvenster vlak na middernacht gemaakt ? Op de meeste foto’s staat er “17”, maar op de macro staat “18”, maar je kunt daar nog een klein stukje van de “17” zien lijkt 't - wellicht omdat dit vlak na middernacht is en de datum nog niet 100% op z’n plek staat ??

Groet
Mark

…wow…

Proficiat met jouw aanwinst.
Prachtig horloge, en de foto’s zijn indrukwekkend.
Enjoy
Frederic

Geweldig! Hij staat je ook gewoon erg goed.

Erg mooie foto’s. Het horloge is niet mijn smaak, maar dat is totaal niet van belang.:wink:

Veel draag en kijk plezier deze aanwinst.(tu)