Nieuwe aanwinst: weer geen Rolex

Ik had me voorgenomen voor deze zomer dan eindelijk een Rolex te kopen, maar deze oude liefde kon in dit weekend niet weerstaan.

5711 is erg plat, althans platter dan ik had verwacht.

De verschillende verschijningsvormen van de wijzerplaat vind ik fenomenaal. Geen ander horloge dat ik ooit heb vastgehouden geeft zoveel variatie in kleur - grijs, blauw en soms zelfs een beetje bruin - en - for want of a better word - sfeer. Moeilijk te vatten in foto’s. Ik heb een beetje geëxperimenteerd met direct zonlicht en schaduw. Maar zie nu dat ik ook moet experimenteren met andere lichtbronnen en hoeken.

Hieronder nog wat macropics. Sommige zijn een beetje donker, ik moet nog Photoshop voor Apple kopen.

Dit horloge mag van mij zo in een museum voor actuele kunst.

With stainless steel like this, who needs white gold?

Hier scherp gesteld op dat malle PP-seal.

N.B.: PP gebruikt twee kleine keramische balletjes om het afdekkapje van de sluiting dicht te houden.

1 like

Eén woord: SUBLIEM!

Drup drup … al dat kwijl op m’n toetsenbord :smiley:

mooi hoor. Ik snap dat je hier blij mee bent. Als je zoiets mooi(kan/wil) kopen dan ben ik benieuwd wat je nog meer in de la/kast hebt liggen.

Een van de mooiste horloges dat er bestaat,gefeliciteerd en veel draagplezier.

Een woord: Fantastisch! (tu)

Ook erg mooie foto’s trouwens.

Mijn beste,

Chapeau!! Petje af hoor!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Zo is de zonfag pas echt goed begonnen, ik ben zelfs de lunch vergeten.
Wat een schoonheid leg jij hem/haar naast je op een apart kussen ik zou hem/haar nog toe dekken ook

FELICIDADES

X>X>X>X>X>X>X>X>X>X(tu):wink:

Mooi horloge daar gaan de :~ voor omhoog.

:~

Jammer Rainer… gemiste kans…

:smiley:

Geniet er van kerel (tu) Hopelijk zien we elkaar weer eens en dan zou ik met deze PP eens een half uurtje willen rondlopen.

Gr. Roel

Ik weet niet of dit mooier is dan een Rolex, maar het komt een héél eind in de richting. Het zou zomaar een gelijk spel kunnen zijn. Ga denk ik ook maar eens proberen om zo één in RL te aanschouwen en om de pols te passen.
Alleen de doos alleen is al een genot voor het oog!

Sparen kunnen we dan altijd nog.:sunglasses:

technisch en qua afwerking subliem, alleen ik wordt niet wild van de ongewone kastvorm!

Schitterend, één van de mooiste klokken.

Geniet ervan!

Gr,

Ron.

Voor velen onder ons is dit the holy grail.
Werkelijk schitterend.
Veel draag- en kijkplezier.
Ook petje af voor de foto’s. Bedankt voor het meekijken.

Met vriendelijke groet,
Flip.

In een woord aaaaaaaaaaaaah,
Geweldig ,hier kan je tenminste aan alle kanten en de binnenkant zien dat er zorg aan besteedt is en met liefde is gemaakt in tegenstelling tot andere dure merken die niet voor niets een dichte achterkant hebben en alleen maar op geld uit zijn.
Afweking subliem.
Graag een foto van de achterkant in volle glorie.
Proficiat en een diepe buiging.
Zo zie je maar weer ,het gaat niet alleen om de verpakking maar ook om de inhoud.

groetjes

Lenno

oeiiii :smiley: :smiley: :smiley:

die ziet er goed uit ! Persoonlijk houd ik van wat drukkere horloges maar deze is toch wel zeer nice and classy !

Beste RainerB
Gefeliciteerd met dit wonderschoon horloge,een Rolex kan hierbij toch
niet in de schaduw staan toch!(tu)

Zoals Yoeri40 al zegt: technisch en qua afwerking een wonder,tijdloos, ik zie op de prachtige foto’s ook wel de mooie details en afwerking, maar toch,(misschien moet ik hem in het echt zien) ook al had ik het geld, ik zou hem nooit kopen, simpelweg mijn smaakt niet…desalnietemin hoop ik, nee ik weet zeker dat je hier veel plezier aan gaat beleven…zou toch ook nog een rolex sub overwegen als ik jou was, gewoon voor “erbij”:wink:

Mooi foto’s van een heel mooi horloge(tu)

Veel draag- en kijkplezier!