Nieuwe aanwinst x2. SMPc en strap

Van harte!
Is ook mijn ervaring dat dit een horloge is dat in ‘het echt’ zoveel mooier toont dan je op foto’s kan weergeven. Ik was in elk geval verkocht toen ik hem zag. De band aka de tramrails :wink: is heel persoonlijk, vind dat zelf wel mooi en hij draagt heerlijk. Ieder zijn smaak, gelukkig maar :slight_smile:
Veel plezier ermee en groeten van zijn evenknie

6 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst en de tip voor het bandje. Net besteld, code werkt nog.

2 likes

Heel mooi! Op rubber comfortabel. Zou de band toch ook een kans geven.

Vond ik chique :ok_hand:t2:

4 likes

Bedankt allen voor de leuke reacties :slight_smile:

Ben benieuwd wat je ervan vindt!
(Mijn als DHL pakketje deed er 14 dagen over van Aussie tot hier.)

1 like

Heel mooi horloge met die donkergrijze bezel. En je hebt gelijk wat betreft de nogal drukke standaard band, deze zealande staat hem veel beter. Veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi hoor en de Zealande band staat ook verrassend goed.

Ik zou de metalen band ook een kans geven. Zoals je zegt is de stalen band erg comfortabel.
Daarbij is het totaal echt een sieraad en toch sportief. En een sieraad mag glimmen. :wink:

2 likes

Komt goed. Zo’n verstelbare sluiting is ook onderweg :grin:

2 likes

Groet,

Mika

6 likes

Jaloursmakend mooie set! Ook mooie OEM band!

1 like

Ik blijf dit de enige vette PO vinden. Stijl druipt eraf. Direkt herkenbaar Omega, direkt al een soort vintage uitstraling, en geen drukke dial of glimmende patserigheid. Wat een topper!

1 like

Oef… toch wel een beetje jaloers :expressionless:

Ik kon destijds geen mooie rubberband vinden (betaalbaar). Deze is TOP!!

1 like

Bedankt!

Mika

1 like

Ze doen in ieder geval hun best met de verpakking :slight_smile:

2 likes

Hee jij ook zo een binnen?
En idd beetje over de top, maar wel leuk :slight_smile:

Edit: ik zie je eerdere bericht. Niet nu al binnen toch??!

Yep :grin:
Morgen even er op zetten.

1 like

Mooi mooi. Benieuwd naar je foto’s :smiley:

1 like

Bedankt voor de tip!

Ik heb de strap direct besteld voor mijn blauwe SMPc. Binnen vijf (!) dagen wordt een pakket van 20x30x10 netjes door DHL thuis afgeleverd!
Binnen vijf dagen Australië -> Nederland…:sunglasses:

Het pakketje is volledig over de top…voor een rubber strap… Waarschijnlijk verpakt voor “warp speed delivery” :smile:

De verpakking zelf is een feestje zoals eerder in het topic is te zien. Zelfs een warrantycard ontbreekt niet.

De strap zelf voelt kwalitatief goed aan, soepel, zacht en flexibel en de afwerking is prima.
De kleur, blauw in mijn geval, matched prima met de bezel en wijzerplaat van mijn SMPc. Ik ben er erg blij mee. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
Aanradertje!

Eus

Ps kortingscode werkt nog steeds…

1 like

Is deze ergens gepost? Kan ik namelijk nergens terug vinden.

Edit:gevonden, overheen gelezen dus.

Mooi en geniet ervan, zeker zonder die tramrails, haha!!!
Dát vond ik het mooie van een Peter Blake, 225450; de Speedy-band!!!