Nieuwe aanwinst x2. SMPc en strap

Onlangs een nieuwe aanwinst. Een Omega Seamaster pro ceramic.

Van de stalen nineties band ben ik geen groot fan, hoewel de band prettig draagt is die voor het oog nogal druk met al die rijen schakels naast elkaar.

Dus de tweede aanwinst is een rubber strap van Zealande. Heerlijk flexibel en mooie passende aansluiting op de kast.

Zo, nu is het mooi geweest :wink:

54 likes

Top aankoop! Gefeliciteerd!

1 like

Heul gaaf! Toevallig bij Crownguard gehaald?

1 like

U gaat door voor de koelkast :slight_smile:

2 likes

Ik had er mijn oog ook al op laten vallen en was enigszins teleurgesteld toen 'ie weg was. Gek genoeg vind ik het minder “erg” nu ik weet dat 'ie in goede handen is :joy:

1 like

Hahaha!

Overigens echt een geweldig horloge. Lastig te beschrijven maar deze SMPc is zo waanzinnig mooi gemaakt, dat kan je alleen maar in het echt ervaren.

1 like

Erg fraai, ook op rubber.
Gefeliciteerd.

1 like

Mooi! Leuk ook, die band!

Zou die rubberenband ook op de oudere SMP mooi aansluiten (de Bond-versie en de Swordhands-versie)? De SMPc is dikker, maar volgens mij verschilt de oude kast zelf niet of nauwelijks van de SMPc en wordt het verschil in dikte voornamelijk veroorzaakt door enkel de dikkere bezel van de SMPc.

Wellicht voor mijn 2531 dan ook een optie :slight_smile:

1 like

die rubberband staat hem supergoed!

1 like

Foto van de zijkant

Oh ja de code ‘apiacreations’ gaf 15% korting. (Weet niet tot hoelang die code werkt)

2 likes

Mooi setje :+1:
Had ook naar de band gekeken maar nog niet de trigger overgehaald
Heb een kortingscode liggen en gezien de koers van de AUD is de prijs zeer goed te doen.

2 likes

Mijn beste,

Ziet er fantastisch uit!!
“Die nieuwe band zit als gegoten”.
Veel plezier er mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Geweldige aankoop. Veel polsplezier gewenst.:+1:

1 like

Mooi hoor zo op rubber, geniet ervan!

1 like

Van harte!
Is ook mijn ervaring dat dit een horloge is dat in ‘het echt’ zoveel mooier toont dan je op foto’s kan weergeven. Ik was in elk geval verkocht toen ik hem zag. De band aka de tramrails :wink: is heel persoonlijk, vind dat zelf wel mooi en hij draagt heerlijk. Ieder zijn smaak, gelukkig maar :slight_smile:
Veel plezier ermee en groeten van zijn evenknie

6 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst en de tip voor het bandje. Net besteld, code werkt nog.

2 likes

Heel mooi! Op rubber comfortabel. Zou de band toch ook een kans geven.

Vond ik chique :ok_hand:t2:

4 likes

Bedankt allen voor de leuke reacties :slight_smile:

Ben benieuwd wat je ervan vindt!
(Mijn als DHL pakketje deed er 14 dagen over van Aussie tot hier.)

1 like

Heel mooi horloge met die donkergrijze bezel. En je hebt gelijk wat betreft de nogal drukke standaard band, deze zealande staat hem veel beter. Veel draagplezier :+1:

1 like