Mooi hoor en de Zealande band staat ook verrassend goed.
Ik zou de metalen band ook een kans geven. Zoals je zegt is de stalen band erg comfortabel.
Daarbij is het totaal echt een sieraad en toch sportief. En een sieraad mag glimmen.
Mooi hoor en de Zealande band staat ook verrassend goed.
Ik zou de metalen band ook een kans geven. Zoals je zegt is de stalen band erg comfortabel.
Daarbij is het totaal echt een sieraad en toch sportief. En een sieraad mag glimmen.
Komt goed. Zoān verstelbare sluiting is ook onderweg
Groet,
Mika
Jaloursmakend mooie set! Ook mooie OEM band!
Ik blijf dit de enige vette PO vinden. Stijl druipt eraf. Direkt herkenbaar Omega, direkt al een soort vintage uitstraling, en geen drukke dial of glimmende patserigheid. Wat een topper!
Oef⦠toch wel een beetje jaloers
Ik kon destijds geen mooie rubberband vinden (betaalbaar). Deze is TOP!!
Bedankt!
Mika
Hee jij ook zo een binnen?
En idd beetje over de top, maar wel leuk
Edit: ik zie je eerdere bericht. Niet nu al binnen toch??!
Yep
Morgen even er op zetten.
Bedankt voor de tip!
Ik heb de strap direct besteld voor mijn blauwe SMPc. Binnen vijf (!) dagen wordt een pakket van 20x30x10 netjes door DHL thuis afgeleverd!
Binnen vijf dagen AustraliĆ« -> Nederlandā¦
Het pakketje is volledig over de topā¦voor een rubber strap⦠Waarschijnlijk verpakt voor āwarp speed deliveryā
De verpakking zelf is een feestje zoals eerder in het topic is te zien. Zelfs een warrantycard ontbreekt niet.
De strap zelf voelt kwalitatief goed aan, soepel, zacht en flexibel en de afwerking is prima.
De kleur, blauw in mijn geval, matched prima met de bezel en wijzerplaat van mijn SMPc. Ik ben er erg blij mee. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
Aanradertje!
Eus
Ps kortingscode werkt nog steedsā¦
Is deze ergens gepost? Kan ik namelijk nergens terug vinden.
Edit:gevonden, overheen gelezen dus.
Mooi en geniet ervan, zeker zonder die tramrails, haha!!!
DƔt vond ik het mooie van een Peter Blake, 225450; de Speedy-band!!!