Nieuwe aanwinst: Zenith

Overlappen beide Zeniths elkaar niet een klein beetje? Begrijp me goed: het zijn beiden prachtige dressers, maar liggen vrij dicht bij elkaar qua looks en gebruiksgemak, toch? Of heb ik gewoon geen verstand van dressers? (kan ook)

3 likes

zo zie ik het ook een beetje, maar ook ik heb geen verstand van dressers. :slight_smile:

Belangrijkste is natuurlijk dat TS blij is. En moet zeggen, ik vind het ook wel een hele fraaie klok!

Ja uiteraard, TS moet er blij mee zijn. Daar gaat het om natuurlijk. En ik ben het met je eens: wat een mooi horloge. Die dial!

1 like

Klopt wel, maar voor een dresser liefhebber en iemand die 5 dagen per week in pak moet verschijnen, kan een tweede dresser geen kwaad. Daarnaast pas ik mijn horlogeband graag aan aan mijn schoenen/riem. Bij de zwarte Zenith hoort echter gewoon een zwarte band, dus die gaat vooral om bij zwarte schoenen. Nu heb ik een bruin alternatief. En daarnaast draag ik ook best veel een dresser bij casual kleding. De nieuwe draagt weer wat sportiever dan de zwarte.

Afijn, ik denk dus dat ze beide voldoende aan bod gaan komen.

6 likes

Mooie aanwinst. Heel veel draagplezier.

1 like

yup, vervelend is dat hè

kun je alleen 's avonds en in het weekend de duikers en explorers om… herkenbaar :frowning:

3 likes

prachtig, veel plezier er van

1 like

Tsja…wat een leven hè…

1 like

dat bedoel ik. Ik loop zelden/nooit in pak, als ik er 5 dagen in zou moeten lopen dan zou ik ook wel 2 dressers willen.

Geniet van ook deze mooie dresser!

1 like

En weer een beauty erbij , goed bezig!

1 like

Inderdaad. De hele week op dansschoenen en in pak (met een slabbetje voor als je pech hebt), en dan ook nog eens jaarlijks ter waarde van zo’n Zenith aan je zakelijke garderobe spenderen. We hebben het zwaar Tom.

Ik zie je straks onder de brug, de lauwe Bavaria staat klaar!

4 likes

Nice!

1 like

Mooi Tom, congrats…!

1 like

Heel mooi, ook die kastpoten zijn heel strak, heb je foto van de achterkant ,?

1 like

Weer zo’n ingetogen klatser. Mooi hoor. Van harte!

1 like

Ja ja het is al goed, je hebt je aankoop aan jezelf verantwoord als een echte liefhebber haha
Hoe heb je ooit zonder kunnen leven?
Schitterend! Betrap ik mezelf ook maar al te vaak op dit gedrag :grin:

tsja…je bent pas binnen als je buiten woont…

1 like

:joy:
Je hebt me door…

2 likes

Oei, die is schitterend, van harte!

1 like

Ik begrijp je volkomen!

1 like