Nieuwe Aanwinst Zodiac

Na een lange tijd nu eindelijk even de tijd gevonden om hier even iets over de schrijven. Toen deze klok te koop kwam was ik gelijk verkocht, en ik had nog geen oranje model dus deze ging er komen.

Het horloge had wel een klein defect…de datum wilde niet meer van zijn plaats komen, dus toen ik hem binnen kreeg ging hij gelijk naar de de horloge maker. Volgens de verkoper was het klokje al een keer gemaakt maar tevergeefs.

Na een maand wachten op onderdelen was hij toch eindelijk klaar, ook gelijk gevraagd wat er mis mee was en het bleek dat iemand er of de verkeerde batterij in had gedaan of de batterij er te hard had ingedrukt met resultaat dat de datum ring verbogen was en dus niet meer werkte. Maar goed, hij deed het weer!

Nu ook gelijk een vintage in de collectie en een die ik met plezier draag, heb er al veel leuke reacties op gehad en nu eindelijk wat foto’s gemaakt om hem hier te showen. Klokje loopt nu als een trein en zelfs de lume is nog helemaal prima.

Hierbij de foto’s

Gefeliciteerd. Een vintage is dit echter niet hoor. Ze zijn gewoon nog nieuw te koop. Wel o vintage geinspireerd. IK was ook gek op de mijne maar helaas is die kapot en niet meer te maken.

Mooi horloge Niels! Soms moet je ff wachten om lang te kunnen genieten. Veel plezier :~

Mijn beste,

Inderdaad een bijzonder mooi horloge!!
En ook de band erbij vind ik een prima combinatie.
Geniet er van.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Top (tu)

Maar ik ben dan ook helemaal weg van oranje… In een klok.
Veel plezier ermee…

Pieter.

@Dreski: Je hebt natuurlijk gelijk…moest geinspireerd vintage zijn maar was een aantal dingen tegelijk aan het doen, dan maak je wel eens een foutje.

Maakt hem niet minder mooi :slight_smile:

hij is mooi hoor :slight_smile: Bandje past er perfect bij!

Erg mooi deze oranje duiker!

Ik heb ook een oranje Zodiac gehad. Helaas ook een defect en niet meer te maken.
Vind deze ook erg mooi! Veel draagplezier

proficiat!

Bijzonder mooi horloge, Niels! Geniet ervan!

Ik ben niet echt een oranje fan. Maar met deze layout is ie toch wel mooi.

(tu)

Veel draagplezier.
Elf.

Mooie vintage-looks, proficiat!(tu)

Super mooie klok, ik vind de opgelegde indices en het logo echt heel mooi gedaan. Gefeliciteerd

Coole Zodiac, het lijkt veel op een klassieke valjoux 7734 chrono, maar dan eigenwijzer en met een batterij.

De groeten van een verre neef:

Mooi model, van harte met deze sportieve vintage-aanwinst!

Mvg,

Heel mooi(tu)

Mooie combi!

Ik heb de mijne ook uit een la gevist. Batterij erin gedaan. De datum verzet werkt niet meer dus ik moest de wijzers doordraaien. De minuten willen ook niet resetten maar ach. Hij geeft de tijd perfect aan en staat toch mooi om de pols. Te zonde om hem dan niet te dragen. Ik was er destijds doodziek van dat hij niet meer goed werkte maar tegenwoordig maak ik me niet meer zo druk om defecten.

http://s242.photobucket.com/user/dreski7/media/DSC03332_zps832c6d1f.jpg.html

http://s242.photobucket.com/user/dreski7/media/DSC03329_zps2150d185.jpg.html

Erg fraaie klok, prachtig die kleuren en details!