Nieuwe aanwinst: Zwart!

Ik zag van de week op Marktplaats een zwart monster te koop staan. Letterlijk! De verkoper vroeg er een meer (of minder) dan redelijk bedrag voor, hij woont in mijn woonplaats, mijn mailtje kreeg al snel een positief antwoord dus mijn rode monstertje heeft een zwart vriendje:

Zwarte banden en horloges blijken moeilijk te fotograferen voor mij dus het blijft bij deze ene foto :smiley:
Een erg stoer horloge met een erg groot nadeel: elk draagspoortje (op de band) is opvallend. Dat merkte ik na Ć©Ć©n dag dragen. Dus ik ben bang dat ik dat maar niet al te vaak moet doen, wat eigenlijk wel de bedoeling was. Ik neem aan dat dat er namelijk met de zwarte coating niet zo maar uit te polijsten is.
Het horloge was door de Nederlandse eigenaar gekocht van iemand in de VS. Het doosje en de papieren (Japans want hij is alleen vanuit Japan verkocht?) kreeg ik er gelukkig bij en nog een rubberen Seiko band.

Wat me wel opviel is deze tekst op de achterdeksel:

Vreemd?

mooie aanwinst, de monster draagt ook heerlijk op de pols.

Kijk,das nou zo,n Seiko die ik altijd al graag had willen hebbenā€¦(zucht)
Heel erg mooi(tu)
Veel draagplezier gewenst Henrik.

Gr Dennis:)

Vwb de krasjes, het horloge heeft een DLC (Diamond Like Carbon) coating dus dat zou in principe niet makkelijk moeten krassen. En ik lees net een oud verkoop-bericht op een ander (internationaal) forum van een Amerikaan, waarbij een paar minime krasje worden omschreven, precies daar waar ik ze vanochtend zagā€¦ Dus ik denk dat dat dit horloge is dat via een omweg om mijn pols tericht is gekomen. Dus misschien zaten de krasjes op mijn band er alā€¦ Zal ik 'm toch nog maar wat langer dragen om het te testen? :smiley:

Mooie Multi Culti Monsters.

Veel plezier van je monster!

Mooie horloges, maar is dat gewoon geverfd?

Heel mooi, als je er vanaf wil hoor ik het wel :wink:

Gefeliciteerd met dit zwarte Monster. Veel plezier ermee(tu)

Passen mooi bij elkaar en veel draag en kijk plezier er mee.

Groetjes Sjon

Blijft toch altijd mooi zoā€™n monster veel plezier ermee

gr Pieter

Mooi, Henrik! Mooi!! (tu)

Mijn beste,

Alleen is maar alleen, met zā€™n twee zijn ze tenminste bijeen.
Maar: ā€œAls twee monsterhonden vechten om een beenā€ danā€¦ā€¦ā€¦ā€¦.
dus Henrik ik mis er dan nog Ć©Ć©n!!

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

super aanwinst en helemaal naast de rodeā€¦nooit geweten dat je een monsterliefhebber was ā€¦

Zwarte duikers zijn geweldig!

Mooi! Ik krijg het gevoel dat zwart erg ā€˜inā€™ is recentelijk.

Veel plezier ermee.

Martin

Ik hou wel van een exclusief clubje. Daarbij met goed gezelschap!

Maar volgens mij zijn er wel meer want/en Robbie heeft ze in de verkoop (voor wie er ook een wil). Met gratis lidmaatschap van ons clubje! :smiley:

Ze lopen niet zo hard :frowning:

1 verkocht in NL
En 1 is opgehaald door een Duitser. Die was wel happy met de Duitse dagaanduiding.

Dus met recht een zeldzaam horloge.

een paar :smiley: