nieuwe aanwinst

Ik zet niet vaak mijn nieuwe aanwinsten op het forum, maar ik ben nu toch wel erg blij met mijn nieuwe.
In Duitsland gekocht toen ik daar op vakantie was.
Ik bleef er maar naar staren en dan ga je afwegen…

Ja, maar het is een kwarts en als de batterij leeg is moet je hem ook weer laten testen enzo.
Bij een automaat heb je dat niet, maar die moet misschien wel weer een onderhouds beurt hebben.

Ach ja en hij is zo mooi: een mooie dresswatch, maar toch ook 20 atm.
Toch maar doen dus.
En het is de volgende geworden…

Even snel met de telefoon gemaakt.

Niets mis mee hoor. Enne iedereen heeft ook een paar quartzen nodig in de verzameling. Als je haast hebt of om je automaat op tijd te zetten zijn ze onmisbaar. :smiley:

Mooie PRC200, deze kende ik nog niet!
Gefeliciteerd met je Duitse Zwitserse aanwinst! :smiley:

Daar heb ik al een casio wave ceptor voor,maar ik vind het ook echt een mooi horloge en die band is ook echt geweldig met de schakels die een soort van golven.

Hopelijk is het op de volgende foto een beetje te zien en aangezien we toch bezig zijn maar meteen een wristshot erachteraan…

Dank je wel, je ziet hem meestal ook vooral met zwarte wijzerplaat of een blauwe, maar die blauwe kleur is echt lelijk (vind ik dan) terwijl ik blauwe wijzerplaten toch heel vaak heel mooi vind.

Nee dit was DE combi voor dresswatch en toch kunnen zwemmen.

Inderdaad een mooi horloge! De band is niet helemaal mijn stijl maar ik moet zeggen dat ik hem toch wel bijzonder vind! :wink: Veel plezier ermee!

JW

JeéWeé Schreef:

Inderdaad een mooi horloge! De band is niet
helemaal mijn stijl maar ik moet zeggen dat ik hem
toch wel bijzonder vind! :wink: Veel plezier ermee!

JW

Dank je wel, zal lukken.
Ik kan niet zo goed tegen rubber, nato en leer, gaat me op een gegeven moment enorm irriteren, terwijl mijn CW C5 juist ook heel mooi staat op leer.

Maar de hele combi maakte dat ik deze dus helemaal geweldig vind, ook de kast met uitsparingen, zoals je een beetje ziet.

een mooi. net. degelijk klokje, veel plezier er mee.

grt arie.

hele mooie klok en ik moet zeggen, ik ben ook kapot van die band; volgens mij typisch Tissot, heb m zelf ook. Echt top!

Gr.Joep

zeer strakke klok, ben ook helemaal weg van die band…vorige week zelf een Tissot aangeschaft (zie eerder draadje vandaag) maar deze uitvoering kon ik niet…veel plezier ermee!

Chique, die Tissot.

Veel plezier ermee,

Martin

Gefeliciteerd met de aanwinst(tu)

Mooie Tissot, heeft ook een mooie kleur wijzerplaat (tu)

Mooi horloge.

Ben alleen geen fan van de combinatie band en wijzerplaats. Te weinig contrast.

El penumbra Schreef:

Mooi horloge.

Ben alleen geen fan van de combinatie band en
wijzerplaats. Te weinig contrast.

Daardoor vind ik hem juist een mooie klassieke uitstraling hebben…

mcfr Schreef:

El penumbra Schreef:

Mooi horloge.

Ben alleen geen fan van de combinatie band en
wijzerplaats. Te weinig contrast.

Daardoor vind ik hem juist een mooie klassieke
uitstraling hebben…

Dat dan weer wel! :~

Ik vind het een mooie klok.