nieuwe aanwinst

Aloha Horlogevrienden

Mijn nieuwe duiker, een dugena seatech mijn eerste ebay aankoop, en ik ben erg tevreden.
Het is wel een erg grove duiker en hij is erg groot, just how i like them.
Hij doet me denken aan de marathon, hebben jullie dat ook?

Heel mooi!:smiley:

Dat is een hele stoere. Ik houd wel van die bonken staal. Inderdaad heeft hij wel iets weg van de Marathon, maar dat komt waarschijlijk door de bezel.

interessant (tu)

ja…wederom 1 die in mijn collectie/smaak precies past.

Mooi hoor… De draairing heeft en goede grip en is makkelijk te draaien zo te zien.

super kloeke duiker! Zeer acceptable prijs. Groot? Welnee, dit is een normale maat voor een herenduiker (43 mm). Gefeliciteerd. Heel gaaf.

Gefeliciteerd met dit blok staal(tu)

Klopt het dat je de foto’s er later bij hebt geplaatst?
Ik heb nl. afgelopen week een paar reacties geplaatst her en der, en die zijn allemaal weg, of niet geplaatst.
Dan moet ik beter op geen letten.

Ik had gevraagd of het een quartz of automaat is, omdat Dugena maar weinig automaten heeft naar mijn idee.

Mooi horloge, veel plezier ermee.

(Mijn Dugena (titanium quartz) wordt in november 20 jaar)

Mijn beste,

Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst voorzien van de nodige diepgang.
Een prachtig horloge met aan de opperhuid een unieke uitstraling en onderhuids een stuwende kracht welke dit horloge tot diepzinnige vreugde zal brengen.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze kordate duiker.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Stoere brok staal! Gefeliciteerd.

Martin

Ik kan geloven dat je erg tevreden bent, ziet er namelijk erg goed uit (tu)

Zo`n duiker is ook mijn smaak ik vind hem prachtig (tu)

Ik moet zeggen duikerhorloge`s beginnen hier de overhand te krijgen en dat is prachtig.

Stoer klokkie! Band doet me denken aan de citizen promaster radio controlled.

mooie klok.
veel plezier er mee.

Hallo,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Prachtige duiker.
Hij ziet er erg stoer uit:~

Met vriendelijke groet,

Herman