Wens is in vervulling gegaan kon het niet laten om deze Seiko Velatura rose te kopen, wat een prachtige klok is het toch met deze rose kleur en zwarte band. Vooral als je hem in het echt ziet komen de andere Velatura modellen er een beetje hoe zal ik het zeggen minder goed uit de verf. Foto heb ik van het net zal morgen zelf foto’s maken.
Mooie klok. Tijdje terug nog vastgehouden en was erg onder de indruk.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Mooie kleur combinatie.
Veel draagplezier en ben benieuwd naar jou foto’s.
Gr,Radjoe
Zeker een aanrader…
Ben helemaal geen rubber-freak, maar dit is toch een héle mooie combi ! (tu)
.
Gefeliciteerd! Ik ben ook heel blij met de mijne. Het is een superklok. En hij draagt zeer comfortabel voo rzijn grote formaat.

Marc, ik eigenlijk ook niet geef mij maar staal maar deze combinatie klopt als een bus.
Hennie Schreef:
Marc, ik eigenlijk ook niet geef mij maar staal
maar deze combinatie klopt als een bus.
Precies zo is het! Ik zou het zelf nooit willen maar het is een prachtige geheel zo. Proficiat.
Mijn beste,
Hennie, je wens is in vervulling gegaan en deze wens is gelanceerd als een schot in de roos!!
Een schitterend horloge uit de gerenommeerde ‘Velatura’ serie. Prachtig design, formeel en toch ook een sportieve look. Een collectioneur waardig. Mijn complimenten!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit uitblinkende horloge.
Orologio Signaturis Temporis.
van harte met je nieuwe aanwinst, leuke klok (tu)
Allemaal bedankt voor de leuke reacties op dit mooie horloge:~
Gefeliciteerd met deze fraaie verschijning(tu)
Nog veel draagplezier van dit juweeltje uit het land van de rijzende zon.
Prachtige combinatie met de rubber band.
prettig weekend
Jack
Mooi horloge!
Veel plezier met deze aanwinst.
Wat is het toch een prachtig horloge die Velatura
Veel draagplezier
Groeten
Marijn
Zwart en rosé, heel mooi. Sportief en dressy tegelijk.
Ziet er super strak uit ! Ik ben altijd bang dat de " gouden " kleur eraf " slijt " bij dit soort klokken ?
Heel mooi horloge…en bah rubber.
Geen rubber maar Urethaan wat het ook mag zijn…8-)ik weet het niet maar het voelt goed en het is lekker stevig en zacht…