Nieuwe aanwinst

Super klok! Zit zelf ook nog altijd te overwegen een velatura te kopen. Wat ik me afvroeg, is deze rose gouden ook in nederland te koop? Toen ik laatst bij de juwelier was hadden ze namelijk alleen de stalen/zilver versie met stalen en leren band.
Proficiat iig met deze aanwinst!

My own watch Schreef:

Super klok! Zit zelf ook nog altijd te overwegen
een velatura te kopen. Wat ik me afvroeg, is deze
rose gouden ook in nederland te koop? Toen ik
laatst bij de juwelier was hadden ze namelijk
alleen de stalen/zilver versie met stalen en leren
band.
Proficiat iig met deze aanwinst!

Kan je hier gewoon bij de AD kopen hoor. Hij is 935 euro dacht ik.

Ik weet dat nog van mijn vorige Veletura (blauw) die heb ik wat langer gehad en de sec.wijzer stond altijd stil op de 12 als de enegie op was dus bij deze heb ik het een keer gezien en dat was in de winkel:)

Kijk eens op Ebay en voor rond de 500 euro incl verzend kosten wordt het thuis gestuurd vanuit Engeland het kost ook geen invoerrechten en zo, voordeel van de europese unie.

Meerdere bieden deze en de andere seiko velatura’s aan voor rond de 500 tot 550 euro. Collega van mij heeft een tijdje geleden de Velatura met blauwe wijzerplaat via ebay besteld, wat en schitterende klok is dat zeg, vooral in het echt is ie veel mooier dan op de foto.Ik meen voor 525 euro incl verzendkosten.

Ik vind bijna 500 euro verschil wel erug veel geld om hem dan maar bij de nederlandese dure dealers te kopen. En je krijgt gewoon 1 jaar internationale garantie erop dus ook dat is tegenwoordig geen probleem. Succes!