Heb weer iets gevonden om te kopen en het is er een geworder die je niet alle dagen hier tegenkomt of eigenlijk zowat helemaal nergens ziet!
Martin Braun “Bleu 24” dit is een model dat tenminste nog een beetje te betalen is voor de gewone man uit de colectie van Mr Braun
prachtig, maar wat noem jij betaalbaar?
Ik weet dat sommige over de 15OOO dollar gaan. Hoe zit het met deze?
Ik zou em nooit kopen hoe mooi ik em ook vind tenzij het een echte blijver zou zijn. Zo’n dure minder bekende merken raak je immers aan de straatstenen niet meer kwijt. Kijk maar naar de interesse voor m’n Jean Marcel. Enfin niet dat ik die in verste verte wil vergelijken he maar je begrijpt wel wat ik bedoel.
Als ik nog ooit een duurdere klok koop zal er breitling, rolex of omega moeten opstaan. Ben je die beu dan raak je em tenminste voor een leuke stuiver weer kwijt.
Apart horloge. niet echt mijn smaak, maar dat blauw springt er wel uit
@Yoeri40: je koopt een horloge toch ook niet met de gedachte om hem ooit weer te verkopen?
Tenminste, ik niet. IK vind iets mooi of niet en dan koop ik het. Sommige doe ik misschien wat minder vaak om, maar verkopen zou ik het nooit.
tuurlijk niet dat ik er eentje koop met het idee hem te verkopen maar soms zie je iets dat je eigenlijk toch nog liever wil/wou en ja dan wordt ik ongedurig en gaat er uitzonderlijk eentje of meer in de verkoop die anders toch maar liggen te liggen in het kistje of die je zodanig vaak droeg dat je em beu bent of eentje waar je geen voeling mee hebt zoals de Omega LED.
Nu als niemand wat moest verkopen dan zou het verkoopstopic ook geen reden van bestaan hebben toch.
Sinds ik me ingeschreven heb op dit forum heb ik al veel merken voorbij zien komen waar ik nog nooit van gehoord had…dit is er weer zo een…niet mijn smaak, maar wel mooi, fijn afgewerkt…ik hoop dat je er heel veel plezier van hebt.
tuurlijk niet dat ik er eentje koop met het idee
hem te verkopen maar soms zie je iets dat je
eigenlijk toch nog liever wil/wou en ja dan wordt
ik ongedurig en gaat er uitzonderlijk eentje of
meer in de verkoop die anders toch maar liggen te
liggen in het kistje of die je zodanig vaak droeg
dat je em beu bent of eentje waar je geen voeling
mee hebt zoals de Omega LED.
Nu als niemand wat moest verkopen dan zou het
verkoopstopic ook geen reden van bestaan hebben
toch.
Heb jij weer gelijk in, en ik blij dat het verkooptopic bestaat.