Nieuwe aanwinst

Ben toch ook aangestoken door het Seiko-virus.Zag dit horloge,de Seiko SKX007, reeds diverse malen voorbij komen en uitsluitend in lovende bewoordingen.Dus moest ik er ook aan geloven.
En moet zeggen dat ik dit een wonderschoon horloge vind en bijzonder comfortabel in het dragen.

Heb de Jubilee-band verruild voor een zwartleren Grafband.Benieuwd wat jullie hiervan vinden?

En uiteraard de foto’s.

Met vriendelijke groet

Stefan

Prima aanwinst, inderdaad al vaker hier opgemerkt.
Deze duiker op leer geeft hem een meer dressy uitstraling hij kan het goed hebben, ik vind een duiker persoonlijk mooier op rubber.

Veel draagplezier :~

Mijn beste,

Proficiat met deze evergreen van Seiko.
Een mooi horloge, solide, diepzinnig en praktisch. Dit horloge zal nog lang zijn charme bewaren.
Immers:
Seiko’s zijn gemaakt om de tand des tijd ruimschoots te overtreffen.

Een collectionneur waardig. Mijn complimenten.

De lederen band vind ik niet misstaan. Integendeel, het geeft er een vleugje ‘chique’ aan.
Overigens heb ik mijn Seiko SKX007 voorzien van een grijze Nato. Maakt het wat sportiever en heeft een heerlijk draagcomfort.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Gefeliciteerd. Ik draag de mijne vandaag ook. Op de Jubilee band. Lekker los om de pols. Draagt heel erg prettig.

Die zwarte band staat hem erg goed. Ik ben zelf nog op zoek naar een bruine band. Die komt er dan zo uit te zien…

Ik vind het een heerlijke klok.

mooie klok, alleen de band vind ik er niet echt bij passen.
maar het gaat er om hoe jij m vind en dat is het belangrijkste.
veel draagplezier met deze mooie seiko.
mvg arie.

dreski Schreef:

Ik ben zelf
nog op zoek naar een bruine band. Die komt er dan
zo uit te zien…

Ik vind het een heerlijke klok.

Oef! mooi aan bruin leer!

Mooie aanwinst, en welkom bij de Seiko-club.(tu)
Je ontkomt er gewoon niet aan!

gr Ron

Op zwart leer, tres chique (tu)

Ziet er chic uit, welkom in de club van Seiko! Maar pas op, dat smaakt naar meer, inmiddels heb ik drie duikers in die stijl, vintage weliswaar maar de SK007 is de waardige opvolger van de 6309-729A en 7002-7000 die ik heb.

alhoewel ik het met Tobias eens ben, een duiker hoort op rubber, of evt staal, vind ik hem op leer ook wel wat hebben als ik die foto’s zo zie, ik heb hem zelf niet, maar wel een skx009 aan mijn vader kado gedaan, dat telt toch ook een beetje;)
Je gaat hier veel plezier aan beleven.

Welkom bij de club, kerel! :slight_smile: Van deze SKX007 ga je nog veel plezier beleven; 't is echt een schitterend horloge. Die van mij draag ik ook met veel plezier. Maar ik draag die van mij wel aan rubber, omdat ik vind dat een duiker gewoon aan rubber hoort. Met dat warme weer van de afgelopen zomer draagt dat ook wel zo prettig.
Maar uiteraard is dat heel persoonlijk. 't Is jouw 007 en jij moet 'm dragen! :slight_smile:

Dreski e.a., had dit idee ook,maar mijn vrouw vindt het niet passen bij de zwarte bezel,maar ga het toch doen,ziet er goed uit op je foto
Heb nu effe geen tijd,maar ga morgen de SKX007 op bruin leer zetten,heb nog een mooie Hirsch-band.
Zie foto.

Met vriendelijke groet

Stefan

mooie duiker zelf heb ik een skx007 mod

Ik had er ook een leren band bij gekocht maar eenmaal de rubberen band geprobeerd en ik was verkocht die gaat er dus niet meer af

gr Pieter

vraagje @pdr: Pieter, waar heb jij die wijzerplaat gehaald en/of de mod laten uitvoeren ? Ik vind die Arabische cijfers wel érg mooi.

Thx.

GBW

Rubber is binnen voor dit horloge.Foto’s volgen.

Met vriendelijke groet

Stefan

GroteBozeWolf Schreef:

vraagje @pdr41: Pieter, waar heb jij die
wijzerplaat gehaald en/of de mod laten uitvoeren ?
Ik vind die Arabische cijfers wel érg mooi.

Thx.

GBW
Dit horloge komt van Rob ik ben er zelf ook zeer over te spreken krijgt heel veel draagtijd bij mij maar zo’n orgineel exemplaar wil ik ook nog hebben

gr Pieter

Mooi hoor, een van de weinige horloges die ik achteraf niet van de hand had moeten doen. Zou hem zelf op staal dragen overigens.

Klok heel mooi band is bagger…neem staal…Lumpybandje?
Welkom bij de Seikoclub.