Nieuwe aanwinst.

Mijn beste,

Enige tijd geleden zag ik op het verkoopgedeelte van ons onvolprezen forum een ‘Frédérique Constant Business Timer’ te koop staan.
Nu was ik altijd al gecharmeerd van de horloges uit het huis van de familie Stas. In mijn beleving zijn dit horloges waarbij een mooi design samengaat met een goede prijs / kwaliteit verhouding.
Doch deze Business Timer welke het gerespecteerde medeforumlid Mario Bredewold ter verkoop aanbod bracht mij terstond in hemelse sferen.:}:}:}
Nou vermoed ik dat die confessionele hemelse sfeer wellicht geen betrekking heeft op de essentie der hemel, maar; “daar waar hoop is, is verwachting“.
Maar enfin.

Deze ‘Frédérique Constant Business Timer’ heeft een kwarts uurwerk en heeft naast het weergeven van de tijd nog de functies van dag- en datumweergave, weekaanduiding, maand aanduiding en het geeft de maanfase weer.
En dit alles weergegeven middels een nostalgische wijzerplaat, gevangen in een fraaie horlogekast en omarmt door een karaktervolle lederen band.

Ziezo en nu ga ik wederom hier op kantoor even een blokje om, waarbij ik met gepaste trots deze nieuwe verworvenheid LEKKER OPZICHTIG laat pronken aan een ieder die mij genegen is.

(foto’s nog van Mario.)

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Een hele mooie klok die qua stijl zeer goed bij je zal passen. Gefeliciteerd!

Heel fraai! Gefeliciteerd en heel veel plezier er van. En voor later vandaag: Buona notte! (iemand moet dat toch doen in een “nieuwe aanwinst topic”!) :smiley:

Erg chic deze nieuwe aanwinst, de blauwe wijzers geeft hem daarbij ook nog iets fris mee.
Veel plezier ermee :~

Mijn beste,:smiley:

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Het is een prachtig horloge:~

Ik wens je hierbij ook veel draagplezier toe.

Met vriendelijke groet,

Herman

Prachtige aanwinst Coenraad! Een stijlvol horloge wat zeker bij jou past.

Geniet er met volle teugen zou ik zeggen. (tu)

Van harte gefeliciteerd met je aanwinst en veel draagplezier.

Mvg,Radjoe

Beste Coenraad,

van harte gefeliciteerd met dit mooie horloge.(tu) (tu) Draag het in goede gezondheid!

Groeten van Stef

mijn beste,

gefeliciteerd met dit sieraad
een horloge wat er net zo smaakvol uitziet als jouw berichten

:smiley:

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.Veel draagplezier.

Met vriendelijke groet

Stefan

P.S.

Bevindt mij momemteel elders,anders ging ik Capelle in.

bjoetie man!B)-

heel chique, mooie blauwe wijzers en ik ga die maanfase duiding steeds leuker vinden…heel veel draagplezier Coenraad.

Érg mooi, zou zó om mijn pols kunnen bungelen!

Ziet er prachtig uit Coenraad. Heel veel draag- en showplezier :wink:

René

Waarde Coenraad,
Ziedaar een schitterende klok uit een gerespecteerd horlogehuis die jou het voortschrijden van de tijd op ongekende wijze zal doen beleven.
Een collectionneur waardig! Geniet ervan! (tu)

Weer zo’n mooie Zwitserse aanwinst.::o
Je begint al een aardige verzameling te krijgen, Coenraad.
Veel plezier met je nieuwe horloge.
Groeten, Chris.

Coenraad, gefeliciteerd met dit fraaie polssieraad. Veel kijk-, draag- en vooral showplezier(tu)

…uhhh, maarruhhh, past-ie wel bij jouw 500tje?

mooi horloge, veel waar voor je geld bij FC.
Veel plezier er mee.

groet,
Arno.

Gefeliciteerd Coenraad een aanwinst om trots op te zijn! Geniet ervan.

Om het in jou mooie schrijfstijl te houden :slight_smile: magnifique