Nieuwe aanwinst.....

Vannochtend geleverd, natuurlijk snel wat foto’s gemaakt. Helaas nietzo scherp, wordt tzt nog aangewerkt.
Zeno Pilot Carré Chrono 43mm. Ben er erg blij mee.
Special Thanx to Marley!!

Ik houd zelf niet zo van Carré , maar zeno is altijd goed :slight_smile:

leuk klokkie,

joost

Ik houd zelf niet zo van Zeno , maar deze is dan wél weer mooi :slight_smile:

Mooie klok veel draag plezier.

Mvg Dennis.

Zo te zien geen kleine jongen.

Van harte gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Mooie nieuwe aanwinst. Zelf heb ik ook een Carré Pilot, maar dan met een Unitas uurwerk en de seconde wijzer op 9 uur. Ik ben erg tevreden over Zeno.

ik vind dit werkelijk een superklok! Heb er zelf ook weleens aan gedacht om hem te kopen… Persoonlijk vind ik hem wel mooier met een zwarte band!

Gefeliciteerd en veel plezier er van!

Jürgen,
De seconde wijzer staat toch op 9 uur? Of bedoel je de secondewijzer van de stopwacht?
Standaard uurwerk is toch Valjoux 7750 bij dit horloge? Ik ben nog in “opleiding” maar Unitas is net zoals Valjoux een bepaald uurwerk met verschillende type’s die gebruikt kunnen worden voor diversen merken?
rob.

Ik denk dat Jurgen de niet-chrono heeft, dus de time only.
Die heb je weer met de seconde op de 9 of de 6.

Kunt hem zelfs door Zeno op de 12 laten zetten.

Erg mooi en je fotos zijn net zo goed als die van mij. Alles scherp behalve het onderwerp :smiley:

mooi he

:stuck_out_tongue:

Mooie klok, en denk dat je zo gespannen was dat je tijdens de onspanknop onspande en daardoor de scherpte uit het oog verloor.

Zou kunnen Tony, ik had de zweeddruppels op mij hoofd staan :wink: .
Ik wilde het inderdaad een beetje snel doen, te snel waarschijnlijk.
Heb nog nooit objecten van dichtbij gefotografeerd, misschien is hier een aparte stand voor ofzo of gewoon beter focussen.
Ik ga mijn best voor de vaste rubriek woensdag.

Als het goed is, zit er een knopje met een tulpje erop. Dat is de macrostand voor dichtbij.,

Moet je eens proberen, scheelt de helft.

Tom,
bedankt, ik kende het knopje wel maar was het vergeten. Zo je je maar weer, haastige spoed is …

Hoi Rob,

Ik heb je foto gepimpt, je kunt natuurlijk n deel uit je foto halen dmv n fotobewerkingsprg. Fototip: probeer alleen te laten zien waar het om gaat.

Je e-meel is verborgen dus ik kan hem niet sturen.
De foto is dermate klein dat ik er ook niet al teveel mee kon doen.
Ook altijd goed om voor jezelf foto’s te hebben voor later, om er op terug te kijken en voor de verzekering of politie.

Goh, wat zo’n tulpje niet kan doen! Hele verbetering, mooi horloge trouwens. Ik ga ook maar eens op zoek naar dat tulpje op mijn camera! :slight_smile:

Tony,
bedankt voor de tip, heb e-mail aangepast, foto van mij is nu al een stuk beter.
Nu nog je tip gebruiken.
Begint nu wel een beetje foto forum te worden :stuck_out_tongue: hahaha

gefeliciteerd met deze prachtige klok. ik kan me voorstellen dat je hier erg blij mee bent.veel draagplezier.
bert