Nieuwe aanwinst

Mijn tweede vintage een Omega Constellation automatic Chronometer uit 1975 in nieuwstaat. Alles origineel.

Met deze Omega heb je een klassieker in huis; van harte en veel draagplezier toegewenst. Nog meer Omega in het vizier?

Groet,

Bojo

Proficiat, ziet er goed uit!!!

Mooie band ook (tu)

Mijn beste,

Proficiat met deze formidabele verworvenheid.

Een mooie, blijvende klassieker van Omega. Een horloge pur sang.
Tijdloos met een blijvende esthetische schoonheid welke een begeerte is voor het oog en een grandeur voor de persoon welke zich manifesteert in de wereld der ‘Horlogerie’
Mooie kleur wijzerplaat ook!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit meesterlijke horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Leuk horloge. Echt zeventiger jaren vind ik. Maakt me nostalgisch…

Een prachtige combi (horloge + band) van harte gefeliciteerd en heel veel draagplezier gewenst (tu)

mvg, Frans

Mooie horloge en veel draagplezier. (tu)

Radjoe

van harte met je nieuwe klok , leuke aanwinst en zo te zien nog heel erg netjes (tu)

Mooi, gefeliciteerd met deze aanwinst!

Wat kun je het weer mooi verwoorden Coenraad bedankt. Een hele mooie Omega met een zilverkleurige wijzerplaat. Glas krasvrij, kast bija krasvrij.

Gefeliciteerd met deze Omega.
Er zit een mooie stalen band op (tu)

Klopt mooie band maar helaas veels te klein voor mijn pols:(. Maar komt binnenkort in orde:).

Wat een cool horloge heb je daar, zeg! Schitterend! (tu)

Als je hem nu in de etalage zou leggen tussen alle anderen horloges zal het net eens opvallen dat hij meer dan 30 jaar oud is voor een leek althans. Voor echte liefhebbers zoals wij natuurlijk wel;).

Prachtig! Volgens mij heb ik er ook zo een met blauwe plaat. Maar die moet nog gerestaureerd worden :smiley:

Zou ik zeker laten doen Henrik, heb je eventueel nog schakels over van deze Constellation?

Mooi ding zeg(tu) Gefeliciteerd met de aanwinst!

Is het (nog) mogelijk om een officeel COSC (Official Swiss Chronometer Testing Institute) certificaat aan te vragen bij Omega voor deze Omega Constellation of kan dat alleen bij nieuwe Omega’s8-)

Mooi horloge Hennie!

Het is wellicht vloeken in de kerk, maar ik zou de band lekker NOS bewaren en er een mooie leren band omzetten. Wordt 'ie nog sjieker van.

Veel plezier ermee.

Frank

Uh, moet ik even kijken hoe lang de band (voor mij) is. Ik heb wel een nieuwe wijzerplaat. Nu nog de wijzers :smiley: