Nieuwe aanwinst?

Niet voor mij deze keer maar voor mijn dochter (vandaag jarig) een Tissot T-Touch Nascar. Foto’s geleend van het net ze heeft hem om dus nog geen kans gehad om een foto te maken. Die van haar is uitgerust met een zwarte band (heeft Rob allen bekend voor gezorgd) die gele moest ze niets van hebben. Binnenkort volgen de foto’s.

Stoere klok voor een meid van harte gefeliciteerd met het horloge en de verjaardag natuurlijk

gr Pieter

congrats! en ik zou ook eerder voor die zwarte gaan. goeie smaak heeft ze :wink:

Ik zal het aan haar doorgeven…:wink:

Hallo Hennie,

Fijn dat de dochter ook goede smaak voor horloges heeft.
En de T-Touch is zéker een goede keuze.
Erg multifunctioneel horloge + bovendien zéker een eye-catcher ! (tu)

We willen wel een paar daagjes geduld hebben, maar daarna eisen we toch een wrist-shotje ! :smiley:

Marc-B1 Schreef:

Fijn dat de dochter ook goede smaak voor horloges
heeft.

Tja, smaak zit in de familie :wink:

Inderdaad een stoere klok voor een dame. Wel gaaf!!

Yep, stoere klok voor een dame! En hoewel ik zelf ook liever de zwarte dan de gele band eraan zie, vind ik de gele ook niet lelijk.


Even een voor-plaatje, voor de mensen die vanaf dat kleine plaatje al zo voor een zwarte rubber band zijn :slight_smile:

(die wel erg goed staat trouwens).

Begin die T-touches steeds meer te waarderen. Ik vind ze leuker dan menig G-shock of suunto oid.

mooie klok, met de gele band ziet hij er ook niet verkeerd uit.
ik wens haar er dan ook veel plezier mee…

Hennie Schreef:

Ik zal het aan haar doorgeven…:wink:

Mijn beste,

Geef deze bos bloemen dan ook aan haar door!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

gefeliciteerd met je verjaardag van je dochter en ze heeft een goede smaak appel is zeker niet ver van de boom gevallen.

ten eerste van harte met haar verjaardag en natuurlijk met haar erg leuke nieuwe horloge (tu)

Dat vond ik ook al een hele tijd. Ik ben weg van de casio pathfinders, met name door de solar en radio controlled, maar design van t-touch is erg stoer/mooi. Die zou ik misschien zelfs onder een pak dragen. De pathfinder niet.

Mijn droom abc-watch is dan ook een combi van een matte tissot kast met de functionaliteit van casio en inclusief twincept.

Namens mijn dochter moest ik jullie heel hartelijk danken voor de leuke en positieve reacties…:~

Coenraad, bij deze gedaan…bedankt(tu)

Hoi,

Mooie echt stoere klok met flinke kleur contrasten. Tissot is zowieso een fantastisch merk. De zwarte band zou mij ook meer bekoren, verdikke ik wil em ook!

Een dame met goede en niet allerdaagse smaak, bovendien niet bang om het te tonen. Gaaf hoor, helemaal goed!

Van harte proficiat,

Groet,

Nico.

Hier zo als beloofd de foto’s met zwarte band…

zeker een stoere damesklok, gele band kan goed, zeker bij een vrouw maar die zwarte is toch ook wel sjiek hoor…ik hoop dat ze er veel plezier van heeft.