nieuwe aanwinst

vanmorgen bij een juwelier binnengestapt waar ik een mooie lederen band zag liggen, (zit nu op mijn zwarte seiko. zie flightmaster) ook viel mijn oog op een wel heel leuk klokje voor het vrouwtje, ik vroeg of ik hem eens mocht bekijken, een prachtig automatisch klokje met een prachtige wijzerplaat, en alles erop en eraan, ik heb dit klokje dus ook maar gelijk meegenomen om het vrouwtje eens te verwennen:) dus mijn thuiskomst kon niet meer stuk natuurlijk ze is er erg blij mee, gelijk een paar foto’s gemaakt en een wristshotje.
oordeel zelf, leuk klokje of niet;)





Ja, ja, hmmm voor het vrouwtje gekocht!?:D;):~

Leuk!

Ik hou wel van die open balans modellen, mits goed uitgevoerd, zoals deze. En de wijzerplaat ziet er ook erg fraai uit (tu).

Veel plezier ermee,

Martin

Ja, Ja,

en nu even over het horloge:D hoe vinden we deze…(td)(tu)

Ja Arie,

Niet echt verkeerd natuurlijk.
Ik hoop, dat je vrouw hem ook mooi vind.
Veel draagplezier(aan haar) vanaf deze zijde.

Mooie klok Arie!!(tu) mijn collega heeft exact dezelfde klok verleden maand gekocht bij een juwelier in Zoetermeer.

Was wel in de aanbieding met ruim 50% korting, hij kon hem voor dat bedrag absoluut niet laten liggen.
Goed afgewerkt en een mooie maat voor elke pols.Veel plezier ermee, althans jullie kunnen hem beide dragen…:#

Tegenwoordig dragen vrouwen ook groot, die van mij heeft ook de smaak te pakken. Nog geen jaar terug klokkies om d,r pols waar je echt een loep bij nodig had en tegenwoordig met een paar kanonskogels grote klokken om d,r pols die op een muur niet zouden misstaan!:smiley: mijn 47 mm is er klein bij!. Het is meer klok dan pols…ach wat maakt het uit ze zijn er blij mee. Binnenkort trekt ze die 38 cm van de muur en vraagt of het mogelijk is om er een bandje omheen te kunnen doen…het mot niet gekker worden:+

En die Geneva’s kosten geen drol ze heeft er nu al 10 in de kast liggen en lopen ook nog eens goed op tijd, ik kijk daar regelmatig naar en verbaas mij erover dat ze allemaal erg goed op tijd blijven lopen.

Ze mocht van mij een mooie TW steel uitzoeken, wat denk je …zeg ze ik koop liever een paar goedkope klokken en dan kan ik elke dag een ander dragen tja…nu al 10 van die knapen in de kast en dat worden er tzt nog meer. Ze heeft weer een paar leuke gezien…och arme ik…:smiley:

Twijfel nu of ik jou of je vrouw moet feliciteren… Mooi achterkantje ook! Naast de buitenkant maken de Chinese fabrikanten (als ik me niet vergis) nu ook leuke afwerkingen van 't uurwerk. Kan dat zeer waarderen.

Mooi!
De achtergrond van wijzerplaat en de wijzers doen me een beetje denken aan een Christiaan van der Klauw van een forumlid die een paar maanden geleden hier te koop stond en nooit meer uit mijn gedachten is weggegaan.
Foto is gegoogled maar afkomstig van dit forum…:slight_smile:

Felicitaties voor de vrouw des huizes.

Radjoe

van harte met de nieuwe aanwinst en het is altijd leuk als onverwachts iets tegen komt (tu)

JohanT Schreef:

Zie ik het nou goed dat dat een Sea-Gull is onder
een andere naam?

Mooi horloge voor zo te horen een leuke prijs! :slight_smile:

Volgens mij is het een Shanghai uurwerk, maar weet het niet helemaal zeker.

Groeten,

Martin