Nieuwe aanwinst

Goeiemiddag,

Een tijdje geleden (zeker al wel een paar maanden…) heb ik jullie om advies gevraagd omdat ik geen idee had wat ik nou eigenlijk wilde kopen. Na een hele tijd gezocht te hebben heb ik het idee maar laten rusten. Na een paar weken er niet meer aan gedacht te hebben kwam mijn oom met een aanbieding die ik niet kon weigeren. En nee, hij is niet mijn peetoom :stuck_out_tongue: Hij zei namelijk dat hij een wat ouder horloge wou verkopen. Dus die kans heb ik meteen gepakt. Nu ben ik de apetrotse bezitter van een Fortis Marinemaster. Ik heb er een nieuw zwart bandje op laten zetten, dat kleurde beter met de zwarte wijzerplaat (er zat eerst een bruin bandje op). Hij is al een paar jaar oud maar ik vind hem nog steeds prachtig.

Douwe

P.S. Foto’s komen nog, de camera wil op het moment niet echt meewerken…

Mijn beste,

Bij deze, Proficiat met de Fortis Marinemaster.
Ik heb zojuist even gekeken in een ’watch jaarboek’ en als jou Marinemaster er net zo begerenswaardig uitziet als deze catalogus mij doet geloven, dan heb je een goede deal met je oom gemaakt.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze duiker, met de nodige diepgang.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

(tu)

Een stoere klok! Een chrono/alarm staat op mijn wishlist.
Proficiat met je mooie aanwinst!