Nieuwe aanwinst....

Tja ik heb een vrije dag vandaag en was net een waterproof bandje aan het testen op mijn Hamilton Military. Staat erg goed en zit lekker.

Uit mijn ooghoek zag ik ineens de pakjesman aan komen lopen. Snel uitpakken en wat is hij mooi zeg! Mijn Hamilton Khaki X-wind. Mooie creme dial en lekker dik. Ik heb snel even wat plaatjes geschoten want ik ga nu even van het zonnetje genieten. In de toekomst maak ik nog wel een paar hele mooie fotos.

gefeliciteerd, idd een mooi horloge, hoop dat je er lang draagplezier van mag hebben.

Gefeliceerd,met deze prachtige dreski aanwinst en ja Hamilton wat kan daar verkeerd aan zijn .
Veel draagplezier in goede gezondheid gr

ziet er goed uit. veel plezier ermee(tu)

Ze blijven maar komen he!.. ongelofelijk! Wederom leuke modelletjes :slight_smile:

Mooie klok, dat wordt zeker genieten van je Paasweekend zo!

Groeten

klasse dreski, ziet er goed uit
ik ben zelf ook helemaal weg van een creme plaat (tu)

tip: zet hem eens op donkerbruin

arie Schreef:

ziet er goed uit. veel plezier ermee(tu)

+1 :slight_smile:

Nou het plezier was van korte duur. Bij nadere inspectie zag ik dat de binnenste chapter rind haar verf een beetje verloor. Vermoedelijk doordat ze tegen het glas aandrukt. Verder zag ik nog stof en pluisjes aan de binnenkant. Meteen weer in de doos gedaan en de verkoper gemaild. Deze gaat direct terug…

Ja, vervelend.

Hoewel, er zit ook een positieve kant aan; nu komt de pakjesman nóg een keer langs (voor hetzelfde geld). :smiley:

Wat heb jij toch een goede smaak qua horloges!:} Jammer van dit exemplaar maar dat komt vast en zeker weer in orde.

En nu hou maar eens op, nu ga je te ver met al die mooie Hamiltons.

Ik ben benieuwd of ik dat ook zo snel (lees op tijd) zou hebben gezien.

:smiley: nu bestel je zeker een andere kleur?

Deze heb je tenslotte al gehad, enblauw is zoooo mooi

Zeker een mooi horloge!De kleur wijzerplaat is best wel apart,veel plezier met de nieuwe alvast.

Gefeliciteerd, ziet er erg strak uit (tu)

Hij is al weer onderweg naar de verkoper. Ik krijg mijn geld inclusief verzendkosten terug. Daar was ik ook niet bang voor. Ik vraag me af of dit euvel meer voorkomt bij de X-wind. Dit is nu een model dat ik niet meer online durf aan te schaffen. We gaan maar weer verder zoeken naar een mooie. Wel jammer want het was een mooie klok…

Wat jammer nu toch, van deze schitterende HAMILTON.

dat is erg jammer dreski, er komt vast weer wat moois voor terug;)

ben je ook zo benieuwd naar de Limited?

Super(tu)

hharry Schreef:

ben je ook zo benieuwd naar de Limited?

Hehe. Eigenlijk niet. Kan alleen maar tegenvallen omdat de spanningsboog al zo hoog staat door Henrik en de rest. :wink: