Nieuwe aanwinst

Net mijn SKX007 verkocht (via dit forum) en het volgende horloge is al binnen!

Mijn HEQ verslaving wordt blijkbaar alleen maar erger…

zo’n bruine vindt ik leuk. De mooiste variant van alle Miros.

Dank je. Ik zat erg te twijfelen tussen bruin en zwart - ben heel blij dat ik uiteindelijk voor de minder gebruikelijke kleur heb gekozen.

Gefeliciteerd! Mooie klok

Mocht wel duidelijk zijn dat ik hem cool vind!
Via Ebay??

Dank je!

Bedankt. :slight_smile:

Idd via ebay van een Duitse verkoper - de quartz COSC chrono is blijkbaar een special edition voor de Duitse markt geweest. Ik las daarover op het HEQ forum en kon de verleiding niet weerstaan…

Daar las ik het ook voor et eerst. Hoe voelt alles aan, beetje degelijk?

Gefeliciteerd, erg mooi horloge! Bruin maakt hem extra chique.

Dank je - ben ook blij dat ik een keer niet voor saaie zwart heb gekozen.

Kwaliteit zou ik zonder meer hoog noemen - kast, kroon, chrono knopjes en lunette zijn in het bijzonder mooi afgewerkt.

De rest is ook prima op orde met als enige uitzondering de gesp van de stalen band: De binnenkant daarvan is solide maar de buitenkant is zo’n ‘friction-lock’ sluiting zonder knopjes om hem open te doen (zoals je op de meeste Rolexes vindt) en voelt een beetje goedkoop aan… maar ja, ik ben verwend door mijn Seikos natuurlijk. :wink:

Schitterend, vooral in die kleur!

Gooi je er een leren band tegen aan (stoere rallye look of zo) of hou je 'm zo?

Ik ben wel aan het nadenken over een mooie leren band, ja… moet goed passen bij de bruine wijzerplaat natuurlijk. Suggesties qua kleur?

Aan de andere kant, de stalen band is ook niet verkeerd - dus geen haast. :slight_smile:

Bedankt - ben blij dat jullie mijn keuze voor bruin ondersteunen!

Gefeliciteerd. En veel draagplezier gewenst, (al is het niet echt een dagelijks klokje natuurlijk)…

Dank je wel. Zal niet mijn dagelijks-op-kantoor horloge worden maar ik ben wel van plan om het vaak te dragen. :slight_smile:

prachtige klok,
Ik vond hem op de gewone plaatjes niet zo bijzonder maar nu ik hem aan je pols zie vind ik hem steeds mooier worden vooral de bruine kleur .
Een hele mooie dressy chrono.
Hij zou inderdaad erg stoer worden met een leren band, maar welke??
Hij staat bij mij ook op de lijst.
Veel draagplezier.

Groetjes

Lenno

schitterende klok, heel veel plezier ermee(tu)

Mooi spul van ML. Dat bruin staat hem zéér goed. ML heeft meerdere limiteds voor de Duitse markt gemaakt. Zelf ben ik nog op zoek naar een Pontos petite seconde.