NIeuwe aanwinst!

Hoi Allemaal,

Vanochtend bij Willegen in Rotterdam heb ik eindelijk dan mijn Meistersinger aangeschaft! Het betreft een nieuwe No.1 met een chocoladebruine wijzerplaat. Het is een glimmende plaat, dit maakt het lastig om het op de foto vast te leggen, maar het lijkt op de eerste wel gelukt.
De achterkant heeft helaas geen zichtbodem, maar bij een handopwinder is niet veel te zien bij Meistersinger, dus daar kom ik wel overheen.
De wijzer in indices zijn wit, de cijfers zijn zilverkleurig.
Hier de foto’s dan:

Groeten Daan

van harte met je erg leuke en mooie nieuwe aanwinst, de wijzerplaat staat erg strak en de achterkant mag ook gezien worden … :slight_smile: (tu)

veel plezier ermee

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Hebben ze je ook meteen verteld over hun eigen limited die later dit jaar gaat komen?

Ja, hij heeft inderdaad ook verteld dat hij met zijn broer (Willegen uit DH) een ltd ging laten maken.

Hij heeft ook zijn IWC laten zien in de watchwinder met de Rotterdamse Skyline op de doos.

Erg Mooi (tu)

Veel plezier ermee, maar dat zal niet moeilijk zijn.

Groeten,

Martin

Mooie klok, heel sjiek, maar ik kan maar niet wennen aan dat 1 wijzer concept. Veel draagplezier!

prachtig(tu) veel draag en kijkgenot;)

Inderdaad een mooie aanwinst.
De chocoladebruine wijzerplaat staat goed bij het horlogebandje.
de cijferaanduiding 01 0 03 enz is prachtig,een mooi stijlvol stuk.

Groet,

richard.

Prachtig ! :wink:

Zie je veel verschil met de oude kastvorm ?

Leuk hem nu al zo te zien op jouw foto’s.

Zo te zien alleen de lugs wat “ranker” niet ?

Vind de a-deksel met de fermata’s ook erg mooi.

Net zoals je zegt, het uurwerk kent iedereen nu wel.

Heel veel & lang plezier ervan ! :slight_smile:

Schitterend! Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Prachtig uurwerk!.
De achterkant is ook schitterend, lijkt op het motief van hun ( MS ) stalen band uitvoering.
Heel veel draag plezier.
Ik ben nog altijd gecharmeerd van deze stijl.
Gr.
Jack

Erg mooi.(tu)

Goed man, weer een MeisterSinger erbij.

Gefeliciteerd, erg mooi.

Zo goed heb ik hem eerlijk gezegd niet vergeleken, maar de lugs lijken idd wat ranker. Ik vind hem gewoon prachtig :wink:

Ik ben vooral blij dat ze na de 2008 NL ltd toch nog een No 1 met een bruine plaat hebben gemaakt.

Proficiat met de nette klok!

Hij staat stil, terwijl hij wel opgewonden is.

Dinsdag is de winkel pas weer open, hopelijk gauw een diagnose…

Dat is zeker een teleurstelling zeg!

Heb je hem wel goed opgewonden? Als je hem nu opwindt doet hij het nog steeds niet?

Ik durf hem niet verder op te winden, het voelt of hij volledig opgewonden is (flinke weerstand)

Toen ik mijn Meistersinger net had wist ik ook niet precies hoever ik hem moest opwinden. Je moet gewoon voorzichtig opwinden tot je voelt dat het echt niet verder kan maar dat merk je wel. Maar ook al wind je hem niet helemaal goed op dan zou hij wel moeten lopen lijkt mij.

Wel erg vervelend na 1 dag!

Mijn beste,

Daan, gefeliciteerd met deze karaktervolle Verworvenheid.
Een Verworvenheid met de hoofdletter V,
van tijdloze Verbondenheid tussen deze oogstrelende Meistersinger en jou passie voor de tijd.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit kenmerkende horloge!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-