Mijn nieuwe aanwinst. Met dank aan jhuurne. Ik vind deze mod bijna bizar:D maar ben er wel content mee.:+

Mijn nieuwe aanwinst. Met dank aan jhuurne. Ik vind deze mod bijna bizar:D maar ben er wel content mee.:+

ziet er ook erg goed uit(tu) ik zeg top!
Helemaal niet slecht (tu).
Groeten,
Martin
Mijn beste,
De magische kracht welke deze robuuste vrijbuiter uitstraalt,
is er een van: lef, begeerte en een ijzersterk karakter.
Dus laat dit horloge het voortschrijden der tijd, met de allure van een goede afdronk, nog lang moge uitstralen.
Proost!!:)-D
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Leuke mod. Ken de maker niet en zijn reputatie alleen van het verkoop gedeelte. Zo’n Monster is leuk. Zie er het liefst een Watchadoo op.
Ik vind de die band er erg goed bij passen, met name i.c.m. de beadblasting (tu)
Echt een gaaf ding!!
Nice. Past ook goed bij een motor rijder. Gefeliciteerd!
Ja erg mooi hoor!!!
Hoi,
Volgende keer wellicht de macroknop op je camera gebruiken 
Apart horloge, vroeger zou het niet mijn ding zijn geweest, maar nu?
Zeker met de oranje ring erin heel apart, en ja, zeker leuk.
Een niet allerdaagse verschijning 
Daar heb ik een beetje een zwak voor. Dit horloge zal niet snel vervelen qua uitstraling. En je weet ook redelijk zeker dat je em zo niet op iedere straathoek ziet.
Veel plezier,
Groet,
Nico.
Ik vind het een erg geslaagde mod !
Congrats !
Camera had klein defect. is inmiddels hersteld. zie hier 2 betere foto’s

Krijg bijna spijt dat ik hem verkocht heb maar ben daarentegen wel weer blij dat ik er een liefhebber een plezier mee heb kunnen doen! Veel plezier met het klokje! Hierbij nog ff een foto van 1 van mijn laatste mod’s:

Het heeft zo toch echt wel wat. Vandaag heb ik em 2 keer af moeten geven aan
nieuwsgierige people:+
Haha, leuk toch! Ik ben nu weer een mod aan het maken met een monster, nu met een oyster band…