Nieuwe aanwinst......

Gisteren kreeg ik mijn eerste Casio DW6900 binnen. Een heerlijk model. Lekker groot, dik en de kleur is geweldig. Wanneer de zon er goed op schijnt is hij green-metalic. Voor sommige forumleden is dit wellicht te hip maar we hebben geen apart gedeelte voor nieuwe digitale horloges en daarom post ik hem gewoon. Er is ook nog een zwarte met lime groene plaat onderweg. Ik vrees dat dit niet de laatste twee zullen zijn.

Qua uitzicht niet direct mijn ding, maar qua functies beslist om duimen en vingers af te likken !

Wat ik zo leuk vind aan quartz-digi zijn het enorm aantal functies.

Deze lijkt wel een flipperkast !

Veel plezier met deze zomerse aanwinst ! (tu)

Mogen we ook weten wat ie allemaal kan ? :wink:

helemaal top dreski, en waarom zou je deze horloges hier niet kunnen posten, een horloge is een horloge en dat is toch waar het hier allemaal om draait(tu):wink:

Marc-B1 Schreef:

Qua uitzicht niet direct mijn ding, maar qua
functies beslist om duimen en vingers af te likken
!

Wat ik zo leuk vind aan quartz-digi zijn het enorm
aantal functies.

Deze lijkt wel een flipperkast !

Veel plezier met deze zomerse aanwinst ! (tu)

Mogen we ook weten wat ie allemaal kan ? :wink:

Ja hoor dat mag. De DW6900 heeft overigens de meest eenvoudige module (Dat betekend uurwerk. :wink: )
Het is trouwens wel leuk hoe hij via de ronde displays de secondes wegtikt. Vijf taartpuntjes op de eerste dan 5 op de tweede waarna er op de derde een taartpunt bijkomt en het weer overnieuw begint. Met het licht in het donker is nog leuker trouwens. Maar hier zijn de specs:
Shock resistant (G-SHOCK)
Mud resistant
Electro-luminescent backlight, Afterglow
1/100-second stopwatch
Measuring capacity: 23:59’59.99"
Measuring unit: 1/100 second (for the first 60 minutes) 1 second (after 60 minutes) Measuring modes: Elapsed time, split time, 1st-2nd place times
Countdown timer
Input range: 1 minute to 24 hours
Unit: 1 second
Other: Auto-repeat
Multi-function alarm
Hourly time signal
Auto-calendar (to year 2039)
12/24-hour formats
Regular timekeeping: Hour, minutes, seconds, pm, month, date, day
Water Resistant: 200 Meter 20 Bar
Casio
Casio Resin Strap
Buckle Clasp
Accuracy: +/-15 Sec per month
Approximate Battery Life: 2 Years on CR2016
Case Diameter: 53.2 x 50.0 x 16.3 mm (H W D)
Weight: 67g
Module 1289

Heerlijk anders!

Hite Schreef:

http://i25.tinypic.com/347icz9.jpg

Hahahaha mijn favoriete filmserie ook nog. Dat is Bruce Campbell toch? Maar soms krijg je deze reakties idd.

En dan denk ik gewoon. :wink:

(:smiley:

en gelijk je, zo denk ik er ook over, helemaal goed :)-D

Gefeliciteerd met de aanwinst.
Super handige horloges, ik gebruik ook altijd iets dergelijks voor mijn sport tijdens wedstrijden.
Veel plezier met het horloge.
Groeten,
Marijn

Best geinig.
Denk dat ik mijn G-schock ook maar van stal moet halen; bedacht mij dat daar oranje in zit X( . Handig voor zondag a.s. :)-D

Groeten,
Niels

Tja, ik weet niet wat ik er van denken moet.
Aldie functie’s vind ik wel geinig maar de klok zelf moet ik toch aan wennen.
Hoe dan ook. Ieder zijn lol.
Veel plezier er mee.

Lekker apart. Ik hou 't bij zwart en staal.

Maar ieder z’n ding, dus ik zeg: geniet ervan!

P.S. Pas op heh, heb je gewaarschuwd, straks heb je allemaal dezelfde :wink:

marnix_moed Schreef:

Lekker apart. Ik hou 't bij zwart en staal.

Maar ieder z’n ding, dus ik zeg: geniet ervan!

P.S. Pas op heh, heb je gewaarschuwd, straks heb
je allemaal dezelfde :wink:

Valt wel mee hoor. Ik heb er pas één dubbel. :smiley: De zwarte en de Groene DW6900. De rest heeft allemaal een ander uurwerk.

Is dit niks voor je :D:D

Oh ja! Die zag ik ook gisteren, brrr… zelfs met bijna 30 graden kreeg ik 't nog koud… :stuck_out_tongue:

Mijn eerste reactie: “Van lego kun je alles maken, een boot een vliegtuig en een …G-Shock…”:frowning:

Garfield880 Schreef:

Is dit niks voor je :D:D

http://ablogtoread.com/wp-content/uploads/2010/06/
GA-110DR-1A_JR_DR_ER_CR.jpg

Ik vind het model erg leuk. Het doet me denken aan Lego. Ik vind hem echter veel te duur. Het is namelijk een limited. Ik zou hem echter zonder problemen dragen hoor. Ik ben niet iemand die in een pak rondloopt. Een G-Shock is ook meer een fashion statement. Ik kom uit een generatie van Gamers, Skaters en housemuziek. Ik mix zelf nog regelmatig muziek en heb in mijn tienerjaren menig kale muur opgefleurd met graffitti. Wanneer je TV of film kijkt zul je je verbazen hoe vaak je een G shock voorbij ziet komen.
De Blauwe is erg mooi en ook betaalbaar ik heb alleen al te veel donkere horloges. De oranje is ook erg kleurrijk hoor. :wink: Ik wil eigenlijk nog blauw, paars en een oranje in de collectie hebben.

Ennuh Dit doe ik niet meer…Alleen nog op papier…:smiley:

Wat leuk Dreski.
Wat draai je ?
Ik draai af en toe ook nog op een feestje(al is dat nog maar zelden)
vroeger moest ik wel vaak aan de bak,…uhh wheels of steel :smiley:

Stoere klok. Dat vind ik ook het leuke aan de digi-modellen: veel functies.

Veel plezier er mee!
(tu)

Marijn2 Schreef:

Wat leuk Dreski.
Wat draai je ?
Ik draai af en toe ook nog op een feestje(al is
dat nog maar zelden)
vroeger moest ik wel vaak aan de bak,…uhh wheels
of steel :smiley:

Ik draai niet op feestjes. Ik maak wel mijn eigen mixen via verschillende programmas oa Virtual DJ en Mixmeister. Dit is vooral hedendaagse house en dancemuziek. Ik beperk me echter niet tot een bepaald genre. Ik heb ook zelf muziek gemaakt met een vriend, Dat is echter al 20 jaar geleden. Als ik niet hoefde te werken zou ik de hele dag bezig zijn. Overigens is het succesvol worden als dj afhankelijk van een heleboel geluksfactoren. Ik speel ook gitaar en dat is veel moeilijker dan platen in elkaar draaien.