Hij ziet er idd. nog heel mooi uit, gefeliciteerd!!!
Zal hem misschien een keer irl. zien, mooie verzameling heb je trouwens.
De Monaco zou mijn favo zijn 
Jij ook een fijne dag!
mvg, Frans
hoi frans,
Bedankt voor je reactie. Hoe loopt je horloge na de service? Vind hem echt helemaal geweldig. Welk merk en model is het? Ga ik eens kijken op ebay want was echt verkocht.
Groetjes, mark
Heb een plaatje gezet op welke vintage draag je vandaag, het is een Le Phare diver uit de jaren 50, het uurwerk weet je 
Na een service wacht ik altijd een paar weekjes om alles ff te laten zetten, nu loopt hij ca 30 sec. per dag achter maar dat kan zomaar veranderen na een aantal dagen dragen is mijn ervaring.
Ik wens je veel succes met zoeken, zal niet meevallen, hou mijn ogen ook open mocht ik er een tegenkomen.
mvg, Frans
Mark2025 Schreef:
hoi frans,
Bedankt voor je reactie. Hoe loopt je horloge na
de service? Vind hem echt helemaal geweldig. Welk
merk en model is het? Ga ik eens kijken op ebay
want was echt verkocht.
Groetjes, mark
Hallo Mark,
gelukkig bevalt de citizen…de panda is nu weg voor een service beurt…hij stopte er zomaar mee…jammer dat ik niet wist dat je uurwerkhersteller bent…dan had ik graag betaald en gewacht totdat de panda keurig liep…
Je hebt een pracht collectie horloges!
Fijne zondag!!
Justin
beste justin,
Ik had het graag voor je gedaan maar ben nog in opleiding. Ik ga nog niet aan een seiko chrono te beginnen. Heb net mijn eerste chrono’s gedaan( 7750) en verschillende quartz en nog geen seiko. Ben over 2 jaar klaar en dan kan je mij altijd bellen. Het horloge van frans heb ik op mijn werk gedaan en daar doe ik alleen nog handwinders en automaat, wil het rustig aan doen en eerst zoveel mogelijk leren via stage en werk. Zolang ik nog niet klaar ben met de opleiding wil ik nog niks thuis doen. Ik hoop dat de seiko bevalt en je er veel plezier van hebt.
groetjes, mark
Gefeliciteerd met de aanwinst(tu) Echt toppie en ‘gelukkig’ nu eens geen Seiko, die komen al zo vaak langs.
Veel plezier met deze Citizen en succes met de opleiding!
@ alle Seiko liefhebbers: nu niet boos worden hoor:D:D 'k heb er zelf ook één!