Aangezien er nog een storend leeg plekje in de horlogekist zat heb ik dat excuus gebruikt voor de volgende aanschaf. Quartz Invicta S1 racer circuit GMT.
Ik wou graag een keer een wat groter horloge en een met groen in de wijzerplaat en kwam hier bij elkaar. Op zich niet zo spannend maar wat me het meest aansprak was de overgang van de band in de kast waardoor het een mooi geheel wordt.
3 weken gewacht op het pakketje.
Gele omdoos er snel uitgehaald.
Daarin aangetroffen de horlogedoos die er al veelbelovend uitzag.
Ja, hij zit erin.
En meteen maar omgedaan.
Diameter kast is 52mm, dikte 16mm en bandbreedte 26mm.
Het was een gok omdat ik een dergelijke grootte nooit gepast heb maar het valt me niet tegen. Wel even wennen.
Tot slot nog maar even een paar geleende foto’s ter compensatie van het slechte eigen materiaal.
Dit is toch wel een der mastodonten onder de horloges!!
Afgezien van de wijzerplaat, waar ik even aan moet wennen,
ben ik ervan overtuigt dat deze kloeke Invicta, jou steeds op genoeglijke wijze van de juiste tijd zal voorzien.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit kordate horloge.
wederom een leuk en gewaagd design van Invicta. Ik hou er wel van maar de meeste modellen zijn voor mij sowieso te groot. Gefeliciteerd met deze leuke klok.
Die doos leek me al wat groot, maar even verder zie ik waarom. Dat is een serieus horloge Het is niet mijn smaak, maar ik vind 'm wel mooi, gefeliciteerd!