Nieuwe aanwinst

Aangezien er nog een storend leeg plekje in de horlogekist zat heb ik dat excuus gebruikt voor de volgende aanschaf. Quartz Invicta S1 racer circuit GMT.
Ik wou graag een keer een wat groter horloge en een met groen in de wijzerplaat en kwam hier bij elkaar. Op zich niet zo spannend maar wat me het meest aansprak was de overgang van de band in de kast waardoor het een mooi geheel wordt.

3 weken gewacht op het pakketje.

Gele omdoos er snel uitgehaald.

Daarin aangetroffen de horlogedoos die er al veelbelovend uitzag.

Ja, hij zit erin.

En meteen maar omgedaan.

Diameter kast is 52mm, dikte 16mm en bandbreedte 26mm.
Het was een gok omdat ik een dergelijke grootte nooit gepast heb maar het valt me niet tegen. Wel even wennen.

Tot slot nog maar even een paar geleende foto’s ter compensatie van het slechte eigen materiaal.

Jezus wat een groot horloge. Pas deze wel in je horloge kist?

Veel plezier ermee.

Dit mag je met recht een klok noemen,wel apart,veel draagplezier er van.

GR harb

Wow Invicta maakt echt verschrikkelijk veel modellen. Deze kende ik nog niet. Een gedurfd ontwerp met een heel eigen stijl. Gefeliciteerd!

Moet deze niet aan de muur?

Wat je noemt “een knoepert van een klok”. Heel apart.
Wat weegt ie ?

Mooi design met die schroeven en die lichte baan over het midden.

Klasse!!

Ziet er goed uit. Gewaagd ontwerp!

Groeten,

Stefan

Zware jongen !
Veel plezier met deze nieuwe aanwinst !

Mijn beste,

Dit is toch wel een der mastodonten onder de horloges!!
Afgezien van de wijzerplaat, waar ik even aan moet wennen,
ben ik ervan overtuigt dat deze kloeke Invicta, jou steeds op genoeglijke wijze van de juiste tijd zal voorzien.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit kordate horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Passen er in jouw horlogekist 12 horloges, dan past deze hier zeker niet bij want het is zeker geen 13 in een dozijn horloge :D:D

Spreekt mij zeer aan, alleen wat te groot voor mijn kinderpolsjes:P

Groet

Herman

Wij willen een wristshot !!!

Proficiat met deze mastodont!

echt een houthakkershorloge, erg appart ding hoor, ik vind m wel mooi, en wens je er veel plezier mee(tu):wink:

Ik heb geen idee en geen keukenweegschaal maar het valt nog wel mee.

wederom een leuk en gewaagd design van Invicta. Ik hou er wel van maar de meeste modellen zijn voor mij sowieso te groot. Gefeliciteerd met deze leuke klok.

Mooie, stoere klok.
Apart ontwerp ook.

Het lijkt me alleen lastig om er een ander bandje aan te doen.

Proficiat!

Niet mijn smaak, maar wel leuk die discreetheid in de GMT.

:)-D(tu)X(:~:~:~

Size does matter;)

Goeiedag zeg, wat een reus::o. Gelukkig een dikke kunststof rand erom, dus hij kan tegen een stootje.

Die doos leek me al wat groot, maar even verder zie ik waarom. Dat is een serieus horloge :wink: Het is niet mijn smaak, maar ik vind 'm wel mooi, gefeliciteerd!