Nieuwe aanwinst

Vanmiddag binnen gekregen Citizen Skyhawk AT Blue Angels. Prachtig horloge met veel functies. Het is de stalen versie geworden omdat ik niet van titanium hou.

Zoals je zelf al schrijft prachtig horloge, klopt
Proficiat en veel kijk en draagplezier gewenst

GR harb

Daar kan je je denk ik uren mee vermaken.
Erg mooi (tu)

Geniet ervan

Hans

Bedankt en weet je hij past ook nog de band hoeft niet groter te worden gemaakt bof ik even.:wink:

Echt héél gaaf! veel plezier ermee, maar dat zal wel goed komen

superaanwinst, erg mooi horloge, ga je veel plezier van hebben, hier een oude foto van de mijne, inmiddels niet meer in bezit.

grt arie.

Hele mooie aanwinst. De gele accenten geven dit vrij drukke horloge een rustiger en overzichtelijker aanzicht. Mooi gedaan van Citizen.

Een heerlijk horloge om mee te spelen. Gefeliciteerd!

Lekker veel LCD schermpjes ! (tu)
Veel plezier ermee !

Voorwaar een multifucntioneel horloge hetwelk je veel plesante momenten
zal schenken. Als het naast alle functie’s ook nog eens de preciese
tijd aangeeft en daar is geen twijfel aan, dan heb je een bijzonder fraaie
aanwinst, die ook nog eens van milieuvriendelijke techniek is voorzien.:wink:
Proficiat.

Beste Hennie,

deze is helemaa geweldig!!!Veel draag- en kijkplezier.

Mvg

Stefan

Hele mooie klok van harte dus :wink:

je zal wel ff bezig zijn met het boekje denk ik :wink:

Groet Pascal

Oef ! Veel en veel te druk voor mijn smaak.
Maar zeker een mooi horloge als je er van houd! :wink:
Ik wens je er veel plezier mee maar daar twijfel ik niet aan! ( anders had je hem niet gekocht,toch? Hahaha)

Carpe Diem,Marc

Mijn beste,

Fantastisch!! Het enthousiasme straalt er van af!!
Deze Citizen laat je als het ware even in de machinekamer kijken, om daarna te kunnen constateren dat dit kloppend hart,
een vreugdevol hart is vol van passie voor het vervliegen der tijd.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze hoogvlieger onder de horloges.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Gefeliciteerd met je aankoop.

Vriendelijke groet.

N.Visser.

Haha, anders dan bij die Seiko :wink:

Proficiat!

Hoe draagt ie bij jou? Ik heb em in PVD zwart, maar ik hou een groot gat over door de stijve band.

Hij draagt prima past precies. Deze band is vrij soepel misschien dat er verschil zit tussen een zwarte PVD en deze band. Ik heb wel de Amerikaanse versie kan er mee te maken hebben.

Hm… dat is vreemd. Als je de sluiting dicht doet, en het horloge met z’n glaskant op tafel legt. Blijft de band dan rechtop staan, of zakt alles naar de kast toe?

Even geprobeerd en de band zakt bijna helemaal naar de kast toe een klein beetje speling. Kan misschien bij die van jouw aan de PVD coating liggen…?