Nieuwe aanwinst

Proficiat! Heb zelf goeie ervaring met Ruud van Clockwise.nl

mooi ding hoor(tu) veel plezier ermee, laat die enkele negatieve opmerking gewoon langs je heen gaan, boeie…wat jij mooi vind telt,leeftijd is alleen belangrijk bij wijn en kaas;)

Lekker Bezig!!! seansgroen.

Mvg N.Visser.

Mooie superocean gefeliciteerd en geniet ervan.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Doe mij ook maar zo’n oud meukje (tu). Prachtig horloge en heel veel kijk- en draaggenot ervan.

Van harte gefeliciteerd met je superstoere klok.:~

Erg mooi horloge zeg! (tu)

Geniet ervan

Hans

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, dit model is een van mijn favorieten!!

Veel plezier ermee…

XXoF Schreef:

Wellicht jaloezie :wink:

geen jaloezie, je mag over alles een grapje maken , behalve over breitling, je weet toch dat je tegen de drager ook meneer moet zeggen;)

Gefeliciteerd met je aanwinst en veel draagplezier.

Mvg,Radjoe

Zeg je dan voortaan Mijnheer Maat tegen mij???:)-D

Helemaal gelijk…

Het is een pracht horloge en dus veel kijk en draagplezier gewenst!!

Groet, Justin

arie Schreef:

XXoF Schreef:

Wellicht jaloezie :wink:

geen jaloezie, je mag over alles een grapje maken
, behalve over breitling, je weet toch dat je
tegen de drager ook meneer moet zeggen;)

LOL ! :smiley:

Mijn Superocean enkele maanden terug naar Jan Ubbels te Bredevoort gebracht voor volledige service incl. nieuwe veer, veerton, anker, grondrad, pakkingen, polijsten etc.

Lees hier http://www.horlogeforum.nl/read.php?20,207812

Werkelijk top! (en ±€200,-)

Succes!

Rene

Mijn Superocean enkele maanden terug naar Jan Ubbels te Bredevoort gebracht voor volledige service incl. nieuwe veer, veerton, anker, grondrad, pakkingen, polijsten etc.

Lees onderstaand wat ik elders op dit forum heb geschreven.

Werkelijk top! (en ±€200,-)

Afgelopen week, 12 mei, mijn Breitling Superocean gebracht. Dit horloge had 11 jaar geen onderhoud gehad (liep onregelmatig en -60sec. p/d) en was zeer intensief gebruikt met vele krassen op kast en band en een flinke buts in de kast als gevolg van dit intensieve gebruik.

Nette prijs afgesproken, die de helft lager is dan een onderhoudsbeurt via Breitling zelf voor volledige service en “opmaken” van kast en band (polijsten). Het horloge lag DRIE!! dagen later weer klaar (waar ik maanden moet wachten als ik hem laat versturen naar Breitling). volledig gereinigd, versleten delen vervangen, pakkingen etc.

Nou werkelijk top! ik Ken het horloge niet terug, zeer strak op tijd, en ik zou het als nieuw kunnen verkopen geen krasje meer te bekennen, buts is helmaal weggewerkt, en het doet pijn in mijn ogen als ik er in de zon naar kijk. Ik stond er echt versteld van dat dit mogelijk was. de prijs van dit onderhoud betaald zich absoluut terug in de waarde van het horloge.

M.i. een absolute vakman, snel en goedkoper dan reguliere juweliers.

Rene

Schitterende Breitling, veel plezier ermee!
Het is grappig dat je als achtergrond de catalogus van 2008 gebruikt; maar wat mij opvalt zijn de verschillende secondewijzers. Jouw secondewijzer lijkt veel moderner?? (lijkt wel van de Avenger)
Terwijl die uit 1996 komt, schrijf je.
Let wel; geen kritiek hoor, ik zou hem wat graag om mijn pols willen.

Aguja Schreef:

Schitterende Breitling, veel plezier ermee!
Het is grappig dat je als achtergrond de catalogus
van 2008 gebruikt; maar wat mij opvalt zijn de
verschillende secondewijzers. Jouw secondewijzer
lijkt veel moderner?? (lijkt wel van de Avenger)
Terwijl die uit 1996 komt, schrijf je.
Let wel; geen kritiek hoor, ik zou hem wat graag
om mijn pols willen.

Zijn seconde wijzer is wel correct,je heb volgens mijn 2 type,s er in.
De Non COSC en de en de Chronometre

wat ik me dan afvraag is hoe hij aan de onderdelen komt die vervangen zijn. Volgens mij levert Breitling niet aan derden.

En verder staat op de site van koster en zonen dat bij de full-service beurt dat gesleten onderdelen vervangen worden. (http://mkosterenzonen.nl/index.cfm?firm=kosterenzonen&fuseaction=show.page&pageid=33)

En dan wordt het horloge ook helemaal gepolijst en is dan “maar” 100,-- duurder, maar dan zijn wel originele onderdelen gebruikt.
Maar ik heb ook al een mailtje gestuurd naar de importeur met de vraag welke gesleten onderdelen nu precies vervangen worden voor de prijs van de full-service beurt.

Maar dat ie zo snel klaar is als bij jou zal wel niet het geval zijn, denk dat ik dan toch wel rekening moet houden met een week of zes.

Ik blijf het toch een moeilijke keus vinden…

de mijne is inderdaad non COSC. De latere modellen wel.

robertjk Schreef:

Ik blijf het toch een moeilijke keus vinden…

Neen hoor.

Alleen het horloge servicen en polijsten = horlogemaker.

Hecht je belang aan goede Luminova = Breitling ( want nieuwe wijzerplaat… )