Nieuwe aanwinst

Vorige week deze Breitling Superocean gekocht. Voor zijn leeftijd (1996) een plaatje en altijd met zorg gedragen. Ik ben er helemaal blij mee.

Binnenkort uit voorzorg maar een beurt geven. Hebben jullie nog tips van horlogemakers die een Breitling weer helemaal tip top kunnen maken?

Omdat het vandaag slecht weer is, ook maar weer eens de camera vans stal gehaald. Hier de mijne naast zijn “jongere” broertje.

Robert

Mooi! Staat is erg goed!
Heb je de echte of slechts het miniatuur? :wink:

De kleine is de echte op defoto. De grote superocean is een afbeelding uit de breitling catalogus van 2008

Gefeliciteerd met deze fraaie nieuwe aanwinst (tu)

Groeten,

Martin

ouwe meuk!

Mooie aanwinst.(tu) Draag hem met verve en genoegen.

lone ryder Schreef:

Mooie aanwinst.(tu) Draag hem met verve en
genoegen.

Ik zou met verve(n) toch iets anders om doen:D:D

Maar voor de rest: mooi!

Groet

saensgroen Schreef:

ouwe meuk!

is daar wat mis mee? Het gaat er om wat ik mooi vind, leeftijd is daarbij van ondergeschikt belang

robertjk Schreef:

saensgroen Schreef:

ouwe meuk!

is daar wat mis mee? Het gaat er om wat ik mooi
vind, leeftijd is daarbij van ondergeschikt belang

Ik snap de opmerking ook niet. :S

M.

Mooie klok(tu)

Proficiat en geniet ervan!!!

Ik vind zo’n blauwe plaat altijd prachtig, zeker als de zon er dan ook nog eens op schijnt!

saensgroen Schreef:

ouwe meuk!

Bijzonder! heel bijzonder…

Echt helemaal officieel weer als nieuw (fabrieksnieuw incl. alle pakkingen, veerton, wijzers, wisselaars, superkwaliteit polijst-job) lukt alleen bij de importeur. Andere (veel voordeliger maar qua uurwerk vergelijkbaar goede) tips: Stuur ff een PB’tje, dan help ik je aan mogelijke alternatieven.

Wellicht jaloezie :wink:

Proficiat met deze nieuwe aanwinst !
Ik vind deze Superocean-“old-style” véél mooier dan wat Breitling heden ten dage op de markt gooit.

Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe is de Luminova ?

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.
Een Breitling die ik zelf ook nog ooit wil hebben.

hallo,
prachtige klok mooie superocean.
Even wat anders,ik begin schoon genoeg te krijgen van die mongolen die andermans terechte geluk de grond in boren met hun achterlijke opmerkingen.

Veel plezier met je prachtige Breitling.

groetjes, een positieve jaloerse Lenno

lenno Schreef:

hallo,
prachtige klok mooie superocean.
Even wat anders,ik begin schoon genoeg te krijgen
van die mongolen die andermans terechte geluk de
grond in boren met hun achterlijke opmerkingen.

Veel plezier met je prachtige Breitling.

groetjes, een positieve jaloerse Lenno

Inderdaad!
Ik ben een lezer van dit heerlijke forum maar de laatste tijd erger ik me enorm aan sommige reacties die werkelijk tenenkrommend zijn.

Hoi Robert,

Prachtige aanwinst! Dit is 1 van de weinige Breitlings welke mij kan bekoren, met name de rust en eenvoud die het horloge uitstraalt.

(tu) (tu)

Groetjes

edit:typo

Marc-B1 Schreef:

Proficiat met deze nieuwe aanwinst !
Ik vind deze Superocean-“old-style” véél mooier
dan wat Breitling heden ten dage op de markt
gooit.

Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe is de Luminova ?

De luminova is zo goed als op. Daarom zit ik ook in dubio waar ik hem wil laten servicen. Als dit tenminste bij de servicebeurt zit ingbegrepen…

Mooie klok!

Als de luminova op is wordt het een nieuwe wijzerplaat.In combinatie met een full service bij de importeur word het een duur grapje.Schat een hondertje of 6 Maar je krijgt hem wel als nieuw terug.