Nieuwe aanwinst

Forummers,

Hier wat plaatjes van mijn laatste 2 aanwinsten, zullen ook wel de laatsten zijn van dit jaar, budget raakt op zullen we maar zeggen :S

Ten eerste een Teno, met 2824 eta, een gelimiteerde versie, nummer 214 van de 1111, lekker strak. Voor de helft van de prijs bij onze oosterburen (Duitsland) gekocht gisteren.

Verder is gisteren de Kiber gearriveerd, “gratis” bij een abonnement, hierover is reclame gemaakt op het forum en aangezien ik een aantal abo’s had opgezegd, was er plek voor een nieuw abonnement (autoweek)
Het is de grootste klok die ik heb, eigenlijk een beetje te, maar hij draagt eigenlijk prima, het bandje is erg soepel en zacht.

Bedankt voor het kijken.

Groet
Orisfan

Mijn beste,

Teno!! Ik had er een flauw vermoeden van.
Echter nu ik de realiteit weer onder ogen zie, berisp ik mij, dat ik dit merk heb onderschat.
Want dit horloge is er een in de categorie: helder en rustig, niet al te flashy,
maar vooral een ontwerp van lijnen welke mooi in elkaar overvloeien, om de tijd in optma forma af te lezen.
En de Kiber, zo’n stukje Vaderlands vakmanschap zal menig pols nog lang mogen bekoren!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze trotse horloges.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Die Teno is heel mooi. Strak, stijlvol.

Veel draagplezier.

Mooi design die Teno! En die Kiber is ook mooi meegenomen!

De Teno, is erg mooi ! wat een mooi horloge.

De kiber, ach ja wat zal ik ervan zeggen. Het logo kan ik niet aan wennen…

Die Teno ziet er mooi strak uit. En dat voor de helft van de prijs, natuurlijk nooit weg. Veel draagplezier.

Met vriendelijke groeten,

Boudewijn

Mooi klok die Teno, had er nog nooit van gehoord.

Kiber niet mijn smaak maar natuurlijk leuk meegenomen en het draagt
wel bij aan de diversiteit van je flinke collectie.

Heel veel plezier ermee en geniet van beide.

Proficiat! Grappig klokje die Teno. Leuk dat ie open achterkantje heeft en gelimiteerd is. Maakt em nog een stukje unieker.

prachtig model, die Teno (tu)

De Kiber is niet helmaal mijn ding, maar je mag een gegeven horloge niet in de kast kijken, ofzo :wink:

Veel plezier met beide aanwinsten,

Martin

Vind vooral de teno erg leuk! Weer een merk waar ik nog nooit van het bestaan afwist!

Veel plezier ermee!

Gr,
MB

Ik had ook nog nooit van TeNo gehoord, maar ze maken volgens hun website al 10 jaar hele leuke en strak vormgegeven horloges. (tu)

Van Kiber zou ik ook wel 'n mechanisch model willen hebben.

Die Teno (tu)

Mooi steriel en uniek design.

Teno horloge is erg mooi en rustige plaat(tu)

Leuke nieuwe aanwinsten. Grappig bij die Teno dat alle 60 seconden genummerd zijn in het klein

veel plezier ermee!!

Hans